Miután Robert Bowling kilépett az Infinity Wardtól, egy stúdiót nyitott, ahol már meg is kezdődött a fejlesztés az első játékán. A 2015-ben esedékes Human Element a zombiapokalipszis körül bonyolódik, s azzal bízza meg a játékosokat, hogy egyszerűen éljenek túl a mostoha körülmények között. Az első elindításkor választanunk kell, hogy hogyan akarunk túlélni (egyedül, a társunkkal, vagy egy kisgyereket védelmezve), s mi legyen az erősségünk (lopakodás, erős, ügyesség), aztán indulhatunk is.

A ránk támadó élőhalottak visszaverése mellett a játék fontos eleme lesz a megfelelő mennyiségű élelem és felszerelés begyűjtése. Ehhez ki kell merészkednünk a búvóhelyünkről és kockázatot vállalva kutakodnunk kell, de akár a való életben is útra kelhetünk. A Robotoki ma elárulta, hogy a játék iPad programja beépített Googlemaps- és FourSquare API-t tartalmaz, így ha lesétálunk a közeli patikába vagy ABC-be, találhatunk a játékban használatos tárgyakat, sőt ezzel a megoldással a megjelenés előtt elkezdhetik a történetet megalapozni, a finálé után pedig ugyanígy visszatérhetnek a szereplőkhöz.