Gore Verbinski egyike azoknak, akik valóra váltották a hollywoodi álmot. Az 1964-ben, becsapós nevével ellentétben Amerikában született úriember 2001-ben létrehozhatta a két akkori legnagyobb világsztárral (Brad Pitt és Julia Roberts) lövöldözős akcióvígjátékát A mexikói címmel, amely bár nem váltotta meg a világot, igen korrekt siker volt, főképp a producerek szemében, akik láttak valamit az európaias hangzású névvel ellátott úriemberben. 2002-ben aztán rábízták a távol-keleti Ringu "hollywoodi" mását, a Kört, amely minden vele szemben felvonultatott szkepticizmus ellenére is hatalmas siker lett. Ekkor már biztos volt: az, aki egy keleti kultúrából hozott horrorfilmet sikerre visz a világ bármely más részén, tehetséges ember, olyan, akire érdemes áldozni. A Disney azonban kis túlzással ki akarta végezni: megbízták egy kalózos-kalandozós mozival, olyannal, amelyek odáig maximum tévéfilmként lehettek sikeresek, hiszen a moziban folyamatosan buktak, mint részeg szomszéd a féltéglában. A Karib-tenger kalózai azonban hatalmas siker lett, trilógiává vált, és végleg bebiztosította Gore Verbinski helyét az Álomgyárban.

A napokban megkérdezték az úriembert a jövőről, aki megdöbbentő bejelentést tett. Elmondása szerint a készülő új kalózos mozi, a negyedik — vagy éppen nulladik, már ő sem tudja... — rész Johnny Depptől függetlenül (akivel nem mellesleg imád együtt dolgozni) nem rendelkezik elegendő potenciállal, egyszerűen már túlságosan is kivesézték a témát a trilógiában. Elmondása alapján a BioShock moziban (amelynek rendezői székében már biztos, hogy ő ül) sokkal több lehetőség van: egy vízió, amely a videojátékok képernyője után a vásznon is életre kelhet, és kultuszt teremthet. Reméljük, igaza van, és innen drukkolunk neki, hogy sikerüljön végre egy valódi kasszasikert alkotni egy videojáték-adaptációból — ráférne az iparra a sok-sok Boll-szemét után.