A Titanfall teszt során Chris egy dolgot rótt fel a Respawn Entertainment első játékának: a tartalmi hiányosságokat, melyek okán a program alig 10-20 óra után mindent megmutat magából, elvéve a játékosok kedvét a titánoktól. Úgy látszik, hogy a PC Guru legrégebbi motorosának most is igaza lett: a Titanfall játékosai lassú matchmakingre panaszkodnak, ami a hirtelen csökkent érdeklődéssel magyarázható.

A NeoGAF-en tegnapelőtt tűnt fel egy topik a témában. A beszélgetést elindító Titanfall-játékos arra panaszkodott, hogy Xbox One-on most már alig talál olyan embert, aki foglalkozik a játékkal, holott két hónapja minden barátja rongyosra pörgette a lemezt a meghajtóban. A téma hamar felkapottá vált, a válaszok pedig magukért beszélnek: Dél-Afrikában és Ausztráliában szinte lehetetlen Titanfall-játékosokat találni, de az észak-amerikai szerverek is sokkal lassabban hozzák össze a meccseket, mint néhány héttel ezelőtt.

Bár a beszélgetés eleinte a konzolos Titanfallra fókusztált, később a PC-s közösség képviselői is bekapcsolódtak, hogy megerősítsék a program csökkenő népszerűségét. A Lazy Gamer az egyre alacsonyabb játékosszámra reagálva rámutatott: a Call of Dutynak és Battlefieldnek van aktuális játékos-számlálója, a Titanfallnak viszont nincs, mintha csak az EA is tisztában lenne az óriásrobotos shooter rövid szavatosságával.

Ti játsszátok még a Titanfallt? Mik a tapasztalataitok?