• Andrew Wilson már majdnem egy éve az EA vezérigazgatója
  • Egy hároméves tervet eszelt ki arra, hogy javítsa a cég megítélését
  • Játékosközpontúság, a digitális tartalmak előtérbe helyezése és a jobb kapcsolatteremtés a cél
  • Innovációra is törekednek
  • És a bugokat is minél alaposabban ki akarják irtani

Az EA mostanában az egyik legnagyobb céltábla a játékosok számára, és nem ok nélkül, az óriásvállalat, ugyanis több olyan dolgot is tett a közelmúltban, ami alaposan felingerelte a vásárlókat -- de ezen változtatni akarnak.

Az EA vezérigazgatója, Andrew Wilson, aki jövő héten lesz egy éve, hogy átvette ezt a pozíciót, egy hároméves tervet irányozott elő, aminek célja az, hogy újra a játékosokat helyezzék középpontba, erről ugyanis időközben elfeledkeztek

A nagy terv három pontra egyszerűsíthető le: az egyik, a már emlegetett játékosközpontúság, a másik a digitális tartalmakra való nagyobb mértékű támaszkodás, a harmadik pedig a belső struktúra olyan módon történő változtatása, hogy mindenki jobb, mélyebb kapcsolat kialakítására törekedjen a játékosokkal.

Ezen kívül a cégnek az eddigieknél fontosabb lesz az innováció -- Wilson azt mondta, hogy az első kérdés, amit feltesznek egy új játék készítésekor, hogy mi az, amivel újítani tudnak. Ezt a kérdést feltették a Battlefield: Hardline kapcsán is, s arra jutottak, hogy késleltetni kell a megjelenést, hogy a rabló-pandúr motívumon bővíteni tudjanak.

Az innováció mellett fontos továbbá a játék csiszolása is. Erre példaképpen a Dragon Age: Inquisitiont hozta fel, ami pontosan azért fog a vártnál később megjelenni, mert ki kellett gyomlálni pár bugot, amik miatt esetlegesen rosszabb értékelést kapott volna a játék.

Zárásképpen Andrew Wilson elmondta azt is, hogy a felhasználók akkor lesznek boldogak, ha többet kapnak, mint amennyit fizetnek, vagyis ha 20 dollárt fizetett valaki, azt érezze, hogy annál a húszasnál többet kapott. 

andrew-wilson-alt.jpg