Casey Hudson a Game Informerrel folytatott interjújában elárulta, hogy a zárófejezetben számtalan remek momentum vezet majd a végkifejlethez, melyet az előző részekben, no meg a harmadik játékban meghozott döntéseink kisebb-nagyobb mértékben befolyásolnak majd. Továbbá az is kiderült, hogy a harcrendszer javult.

Azt már tudjuk, hogy az első részben megismert fejlődési metódus részben visszatér, most pedig már azt is tudjuk, hogy a második felvonás akciódús játékmenete egy kicsit pörgősebb lesz. Amellett, hogy a fejlesztők néhány alig észrevehető ponton finomítottak a kezelésen, a fedezékrendszert jóval kezesebbé lették, így most már biztonságosan és pontosan navigálhatunk a szétszórt dobozok körül s között, illetve most már nagyobb, többszintes csataterek várhatóak, amelyek adottságait valószínűleg az ellenségek is előszeretettel használják majd ki.

Hudson ígérete szerint ezúttal agresszívabb és kasztjuk képességeit ügyesen kihasználó, illetve a társaikkal együttműködő ellenségeket kapunk, akik nem egyszer egyedi taktikákat vetnek majd be ellenünk, ezzel garantálva az izgalmas perceket.