A nemesen egyszerű Epilogue címből kitalálható, hogy a DLC közvetlenül az alapjáték befejezte után veszi fel a történetszálat, és az új dialógusok által mélyebb betekintést enged Prince és Elika kapcsolatába, valamint új területekre kalauzol el minket, ahol kamatoztathatjuk az új képességeinket.
A csomagban Elika egy olyan új képességgel (Energize) bővül, amivel a sérült pályaszakaszokat egy rövid időre „begyógyíthatja”, ezzel lehetővé téve, hogy átszaladjuk rajta, a bátor hercegünk pedig egy új speciális támadással (Sprinting Clash ) gazdagszik, aminek jó hasznát vesszük majd, hiszen az epilógusban az ellenfelek sokkal szívósabbak lettek. Ez az ellenállóság pedig fokozottan igaz az új főellenségre, a Shapeshifterre, aki a játék két legveszélyesebb figurája, a hunter és a warrior alakját tudja felölteni, de Elika apja, a Mourning King is visszatér, és őt sem lesz piskóta legyőzni, révén, hogy az ereje a játék során folyamatosan növekszik majd.
A már említett új terület a gyönyörű Underground Palace, ami -- mint minden a játék világában -- sajnos megfertőződött, és így sok helyen komplex (az alapjátékban látottakhoz képest még bonyolultabb) csapdák és kemény ellenfelek állják utunkat, de megéri megtisztítani a területet, hiszen garantáltan nem mindennapi látvány tárul majd elénk.
Végül egy apró ajándékot is kapunk a Ubisoft programozóitól, amivel a készülő Prototype karaktereivé varázsolhatjuk a főszereplőinket, hasonló módon, mint azt az Altair és a Sands of Time skinekkel tettük.
Az Epilogue február 23-án fog megjelenni kizárólag konzolokra, és nagyjából 2-3 órányi játékidővel ajándékoz meg minket -- azonban azt még nem tudni, hogy mindezért mennyit kell a virtuális kasszáknál otthagynunk.
A csomagban Elika egy olyan új képességgel (Energize) bővül, amivel a sérült pályaszakaszokat egy rövid időre „begyógyíthatja”, ezzel lehetővé téve, hogy átszaladjuk rajta, a bátor hercegünk pedig egy új speciális támadással (Sprinting Clash ) gazdagszik, aminek jó hasznát vesszük majd, hiszen az epilógusban az ellenfelek sokkal szívósabbak lettek. Ez az ellenállóság pedig fokozottan igaz az új főellenségre, a Shapeshifterre, aki a játék két legveszélyesebb figurája, a hunter és a warrior alakját tudja felölteni, de Elika apja, a Mourning King is visszatér, és őt sem lesz piskóta legyőzni, révén, hogy az ereje a játék során folyamatosan növekszik majd.
A már említett új terület a gyönyörű Underground Palace, ami -- mint minden a játék világában -- sajnos megfertőződött, és így sok helyen komplex (az alapjátékban látottakhoz képest még bonyolultabb) csapdák és kemény ellenfelek állják utunkat, de megéri megtisztítani a területet, hiszen garantáltan nem mindennapi látvány tárul majd elénk.
Végül egy apró ajándékot is kapunk a Ubisoft programozóitól, amivel a készülő Prototype karaktereivé varázsolhatjuk a főszereplőinket, hasonló módon, mint azt az Altair és a Sands of Time skinekkel tettük.
Az Epilogue február 23-án fog megjelenni kizárólag konzolokra, és nagyjából 2-3 órányi játékidővel ajándékoz meg minket -- azonban azt még nem tudni, hogy mindezért mennyit kell a virtuális kasszáknál otthagynunk.
am szomorú mert csak konzol bár ha végül PCre kiadnák de örülnék neki
am tuti jó lenne nekem az alap is tetszet
am szomorú mert csak konzol bár ha végül PCre kiadnák de örülnék neki
am tuti jó lenne nekem az alap is tetszet