Ugyan felröppent annak híre, hogy valamilyen módon (reboot, remake, akármi) folytatódhat a 2005-ös Star Wars: Republic Commando, de erről további hír azóta sem érkezett. Pedig sokan örülnének ennek (én speciel jobban, mint egy újabb Battlefrontnak), hiszen a klón kommandósokat szerepeltető program az egyik legjobb Star Wars-játék és kiváló FPS volt.

Most Brett Douville, a LucasArts egy korábbi alkalmazottja a Cinelinxnek árulta el, hogyan képzelték el anno a folytatást. Mindjárt két ötletük is volt. Az első szerint a játékosoknak a 66-os parancs kiadása után Jedikre kellett volna vadásznia, immár a Birodalom színeiben. A másik felállás ennek úgyszólván az ellentettje: ebben a Republic Commando végén eltűnt Sevet festette le főszereplőnek, aki katonákat képez ki a Birodalom ellen, és az első lázadóként küzd az Uralkodó hatalmának megdöntéséért.

Azt Douville már nem tudta megmondani, hogy mit szántak Sevnek, ha a Jedi-üldözős ötletet választják, de szerinte a Delta-osztag egy mentőakcióban kiszabadította volna az eltűnt csapattársat. Mindez persze már aligha valósul meg, hiszen a Republic Commando nem része a kánonnak, mindazonáltal nem biztos, hogy teljesen le kell róla mondanunk. Mert ugye ott az említett pletyka az Imperial Commandóról. Ebben egy Jedi-üldözős sztori simán megvalósulhatna.