• Kiszivárgott Dark Souls 3 részletek
  • Dark Souls 3 megjelenés: 2016. Xbox One, PS4 és TALÁN PC
  • 10 kaszt, amik közül már a játék elején választhatunk
  • 45 ellenség, 15 boss, 100 fegyver és 40 páncél - ebbe nem számít bele az előző játékokból visszatérő elemek
  • 12 zóna vár minket
  • 1-4 játékos vehet részt a történetben
  • 60 perc átvezető videó, aminek a javarésze játékon belüli lesz
  • Változik a harcrendszer és a bossharcok
  • Rituális áldozatokkal kerülhetünk át más játékosok világába

A hét elején számoltunk be arról, hogy az E3 2015 során valószínűleg bejelentésre kerül a Dark Souls 3. Erről a Polygon és a VG24/7 értesült, most pedig a The Know, a Rooster Teeth hírműsora kapott belső infókat a játékkal kapcsolatban. A stáb megtudta, hogy a játék valamikor 2016-ban fog megjelenni Xbox One és PS4 konzolra, míg a PC-s átirat még a levegőben lóg, ez nem biztos, hogy el fog készülni.

Magáról a játékról az derült ki, hogy összesen 10 kaszt közül választhatunk, rögtön a játék elején, és nem számítva az előző játékokból visszatérő elemeket, 45 ellenség, 15 boss, 100 fegyver és 40 páncél áll előttünk. A térkép 12 zónára tagolódik, a kalandot pedig egyedül vagy három társunkkal teljesíthetjük.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

A játékmenet egyik nagy változása, hogy a bossharcok terén bemutatkozik a Heat Up mechanizmus, ami valamilyen módon megváltoztatja a harc folyamát, vélhetőbben nehezebbé téve azt. Ezen felül változik az is, hogyan lépünk kapcsolatba a többi játékossal, jön ugyanis a Sacrifice Ceremonies, amivel bizonyos helyen rituálisan feláldozva egy testet a másik játékos világába teleportálunk, ahol azonnal vérdíj kerül a fejünk fölé, cserébe viszont a saját világunkban egy mentéspont keletkezik ott, ahol az áldozatot elvégeztük.

Újdonság a Sword Fighting Arts is, amiről egyelőre keveset tudunk, de nagyon úgy hangzik, hogy tanulható különleges mozdulatok lesznek. Az eddig megismertek közül a Rush Innel nekiugorhatunk a célpontunknak, ami sebződéssel jár, de egyúttal egy böhömnagy csapást vihetünk be, míg a másik, a Circle valamilyenféle kitérő mozdulat lehet.

Érdekesség még, hogy változik a fényforrások és az ellenfelek elhelyezkedése, illetve ezúttal összesen 60 percnyi átvezető videót kapunk, aminek nagy része játékon belüli lesz.