Bár a Mass Effect-játékok minden egyes alkalommal elégedett fejbiccentést váltottak ki a rajongókból, hála az Unreal Engine 3.0 kiváló alkalmazásának, a saját grafikusmotorral hajtott Dragon Age 1-2 egyáltalán nem hatott szépnek, sőt, a második rész kifejezetten csúnyácska volt a pasztellszínek és az alacsony poligonszámú modellek miatt. Ez persze nemcsak a játékosok, de a BioWare szemét is szúrta, így a Dragon Age III-hoz már a DICE által fejlesztett Frostbite 2-es motort licencelték, s az eredmény állítólag nem maradt el.

Deagon Age III: Inquisition
Az eddig mutatott egyetlen kép a játékból

Neil Thompson most az OXM-nek méltatta az engine-t, és igyekezett meggyőzni az olvasókat, hogy a Dragon Age III grafikája láttán maximálisan meg lesznek elégedve.

"Mind a Dragon Age: Origins, mind pedig a Dragon Age II a BioWare saját Eclipse motorját használta, ami kezdett megtörni a Dragon Age II megjelenésének idején. A Dragon Age III-at már a Frostbite 2 hajtja, ami egy döbbenetesen erős motor. A csapat művészei mindig csalódottak voltak, amikor látták, hogy elképzeléseik mily módon váltak valóra az Eclipse használatával. A Frostbite-tal viszont lenyűgöző dolgokat alkottak. Az előkészítési fázis idején heti programmá vált nálam, hogy csak ültem, néztem az artworköket és gyönyörködtem az elkészült munkákban -- döbbenetesen gyönyörű az egész. Szóval úgy gondolom, hogy mikor végre kiadjuk az első képeket, a játékosok nem fognak csalódni."

A Dragon Age III: Inqusition PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra, és talán következő generációs konzolokra jön, legalábbis az EA által elhintett infókból erre következtethetünk. Bár eredetileg úgy volt, hogy már idén boltokba kerül a játék, nemrég olyan pletykák kaptak szárnyra, hogy valószínűleg csak 2014-ben látogatunk el Orléziába.