Körülbelül hat hét múlva fog megjelenni Peter Molyneux első prototípus alkotása, ami a majdan megjelenő első független játékának elkészítését segíti. A PC-re és mobilplatformokra megjelenő projekt a Curiosity címet kapta, és semmi más dolgunk nincs benne, mint egy üres szobában, a többi játékossal bezárva kopogtassunk egy fekete dobozt. A doboz minden egyes érintkezés hatására egy kicsit megreped, majd egy bizonyos pont után széttörik, feltárva tartalmát, ami a tervező szerint valami csodálatos lesz -- ám itt jön a csavar: a titkot csak az láthatja, aki a végső ütést beviszi.

Fizetős DLC-k megvásárlásával növelhetjük az ütések erejét: a legolcsóbb, ötcentes véső megtízszerezi az érintésünk erejét, míg az 50.000 (!) fontot kóstáló, csupán egyetlen példányban kapható gyémántvéső 100.000-szeresére növeli az ütést, ezzel kvázi garantálva, hogy mi lássuk meg, mi lapul a dobozban.

Molyneux hozzátette: mindez nem csak egy pénzcsináló gépezet, az egész opcionális, s csupán azért hoztak létre egy abszurdan sokba kerülő letölthető tartalmat, hogy teszteljék, meddig vihető a bevételszerzés ezen módja.