Mirror's Edge: szellemidézésAz EGM hamarosan utcára kerülő októberi (nem elírás) számának  címlapsztorija a Mirror’s Edge lesz. Az újság készítői ellátogattak a DICE műhelyébe, ahol alaposan kifaggatták a fejlesztőket. Owen O’Brien vezető producer például elmesélte, hogy a fókusz elvonása a fegyverektől az atmoszféra szerves része. Mint elmondta, legszívesebben kihagyták volna a játékból ezeket, de meg akarták adni a játékosnak a választás lehetőségét. Ám ha sok visszajelzést kapnak arról, hogy az emberek szívesebben játszanának olyan címmel, amiben nincsenek fegyverek, talán az lesz a folytatás, azaz a  Mirror's Edge 2 alaptézise. A rendező, Johannes Soderqvist a belső nézet új játékstílusba „oltásának” nehézségéről beszélt, míg a forgatókönyv írója, Rhianna Pratchett a történet megalkotásáról nyilatkozott.

A legérdekesebbet azonban Tom Ferrer producer árulta el: a játékban lesz egy „Time Trial” mód, azaz a pályák minden egyes szekcióját megpróbálhatunk minél gyorsabb idő alatt teljesíteni. Ezeket az időket fellőhetjük az online toplistákra, sőt, mások „szellemadatait” letölthetjük onnan, így ha kíváncsiak vagyunk, az első helyen tanyázó kolléga miként ért el olyan jó eredményt, az ő adatát beimportálva a játékba karaktere piros sziluettként mozog majd előttünk, így megpróbálhatjuk utolérni, lekövetni a mozgását, illetve ellesni a trükkjeit. És bár más játékban is láthattunk már ilyesmit, az ötlet kétségkívül remek, és persze felettébb kézenfekvő.