Ion Hazzikostas vezető tervező mondta el a Polygonnak adott interjújában, hogy bár tervezték a repülést a World of Warcraft utolsó kiegészítőjében, a Warlords of Draenorban, végül mégsem valósítják meg. Az ok egyszerű: túlságosan visszavett a játékélményből, ráadásul általa sokkal kisebb lett a világ.

Hazzikostas szerint ugyanis bár egyszerűbbé válik a repülés által a kalandozás, elvész a felfedezés öröme, a célzott kutatás lehetősége olyan esetekben, amikor megpróbálunk bejutni valahová, például egy hegyi barlangba. Egyszerűen odarepülünk, azt csókolom. Másik példával is élt, a rabszöktetéssel. Régen a játékosok harcok útján jutottak be és ki az ellenség fogolytáborából, a repülés lehetőségével azonban csak odaszállnak, felkapják a szökevényt, és huss, már el is tűntek vele. „Ezen a ponton a gyalogos játékmenet jobb, mint a repülős” – summázta mondandóját Hazzikostas. 

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!