• 22,2 milliárd dollár volt a mobilos játékok forgalma 2021 első negyedévében
  • Ez 25 százalékos növekedést jelent 2020 azonos időszakához képest

A koronavírus-járvány következtében jelentős javulásnak indultak a bevételi mutatók a videójáték-ipar szinte minden területén, ez a növekedés pedig úgy tűnik, továbbra sem áll le, a Sensor Tower piacelemző cég ugyanis arról számolt be, hogy a mobiljátékok piaca 22,2 milliárd dolláros forgalmat bonyolított le 2021 első negyedévében, ami 25 százalékos növekedést jelent az egy évvel ezelőtti időszakhoz viszonyítva.

nincs-megallas-meg-tobb-penzt-koltottunk-mobilos-jatekokra-2021-elejen.jpg

A nagyobb növekedést a két nagy digitális piactér közül a Google Play produkálta, ahol 31 százalékkal több pénz folyt be a mobilos játékokból, mint 2020 elején (összesen 9,2 milliárd dollár), míg az összeforgalmat tekintve még mindig erősebb App Store 21 százalékos növekedést tud felmutatni (ez 13 milliárd dollár bevételt jelent).

Ami a konkrét játékokat illeti: a legtöbb bevételt a PUBG Mobile termelte a két platformon, a legjobb ötbe pedig a Honor of Kings, a Genshin Impact, a Pokémon GO és a Roblox fértek még be. A Sensor Tower teljes beszámolóját itt találjátok.