A BioWare ma nyilvánosságra hozta a Mass Effect 3 PC-s verziójának azon tulajdonságait, amikkel minden bizonnyal nem szereznek maguknak új rajongókat. Először is a játékot minden indításkor az interneten keresztül hitelesíteni kell, ám ezután már nem szükséges az internetkapcsolat. Másodszor osztott képernyős kooperatív mód nem lesz, ahogy a baráti tűz lehetősége is kimarad az online lehetőségek közül, illetve dedikált szervereket sem létesíthetünk a beépített matchmaking rendszer miatt. Mellékesen pedig még azt is érdemes megjegyezni, hogy konzolon a többjátékos szekció nem támogatja a Kinectet, hiszen a barátainkkal fogunk játszani, nem pedig egy mesterséges intelligenciával, aminek parancsokat kell osztogatni.

A Mass Effect 3 bétájának múltheti kiszivárgása egyébként fájdalmasabb volt a fejlesztőknek, mint azt elsőre gondoltuk. Noha így is kiderült egy-két érdekesség a játékkal kapcsolatban, s a potenciális vásárlók olyan állapotban látták a terméket, ahogy a BioWare azt nem szerette volna, most kiderült, hogy a történet néhány kulcsfontosságú momentuma is kiszivárgott. A béta kódsoraiban mélyen elásott történetfoszlányok egy orosz rajongói fórumon jelentek meg először, majd gyorsan körbejárták az internetet, de a Microsoft jogi osztályának köszönhetően ugyanolyan gyorsan el is tűntek, s most már csak nehezen megtalálhatóak. Persze, nem is igazán érdemes keresni ezeket, hiszen ki szeretné elrontani saját magának az élményt?