Call of Duty: Black Ops II

A Call of Duty: Black Ops II a legszerteágazóbb multiplayer opcióval felvértezett CoD, amit valaha készítettek, így nem csoda, hogy a Hardcore opciókra is nagy igény mutatkozik. Ugyanakkor a nehezített játékmódok száma elég alacsony, amit a Treyarch a Hardcore-ra éhes tábor viszonylagosan alacsony létszámával magyaráz: ha túl sok játékmódot tesznek elérhetővé a fül alatt, akkor feldarabolják a közösséget, és ezzel csak nekünk, játékosoknak ártanak.

David Vonderhaar a hivatalos fórumon magyarázta el mindezt, hozzátéve, hogy amennyiben elég sok HC-játékos kéri, kiterjesztik a nehezített funkciók körét, de csak úgy, hasra ütéssel nem akarnak ezzel kísérletezni. David szerint a legnépszerűbb HC-módok a TDM, a CTF, a Search, és az FFA, ebben a sorrendben -- mindez pedig 80 ezer emberből tevődik össze az USA-ban, a két fő konzolos platformon együtt. Ez a szám nevetségesen alacsony, de ha mindannyian együtt játszanánk a keményített szabályok szerint, el lehetne érni a bővítést. Ti szívesen látnátok többet a Hardcore-ból, vagy egy évet kibírtok így?