• Hatalmas mennyiségű szöveggel érkezik a Red Dead Redemption 2
  • Ez pedig a jelek szerint a rangidős írógárda kitartó munkájának is köszönhető
  • Akik volt, hogy heti 100 órát dolgoztak a játékon
  • Ezzel a lépéssel azonban nem nyerték el mindenki tetszését, hiszen a ”crunch” jelensége ellen egyre többen tiltakoznak

Október 26-án érkezik konzolokra a Red Dead Redemption 2, és eddig minden jel arra mutat, hogy 2018 egyik leghatalmasabb játékát kapjuk majd meg a Rockstar westernjének képében. Azt már tegnap is megtudtuk, hogy milyen hatalmas mennyiségű szöveget kaptak az egyes NPC-k, most viszont az is kiderült, hogy mindezért bizony komoly árat kellett fizetniük az alkalmazottaknak.

Dan Houser egy interjú során ugyanis kikotyogta, hogy a játék készítése közben voltak, akik 100 órát is dolgoztak egy héten. Ez egész pontosan kicsit több mint napi 14 óra munkát jelent heti hét napon keresztül, ami azért minden, csak nem barátságos tempó. Ezt a játékiparban jól ismert jelenséget angolul csak „crunch”-ként emlegetik, és egyre többen emelik fel a szavukat ellene, például a Devolver Digital társalapítója is megtette ezt idén tavasszal.

Mivel az interjút hangos felzúdulás követte a közösségi médiában, Dan Houser utólag pontosított a kijelentésén: elárulta, hogy egyedül a rangidős írógárda, azaz Mike Unsworth, Rupert Humphries, Lazlow és saját maga, dolgozott heti 100 órát, és ők is „csak” három hétig tették ezt. Pontosításában továbbá kiemelte, hogy már legalább 12 éve dolgoznak együtt, és hogy senkitől sem várják el, hogy így dolgozzon.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!