A Dishonored 2 az Unreal Engine 3 játékmotorról váltott a házon belül összerakott Void Engine-re, amely az idTech 6 egy erősen módosított változata. Úgy látszik a váltás nem volt túl sikeres, hiszen mint az köztudott a PC-s változat indulás óta problémákkal küzd, azóta ugyan foltozták már egy párszor, de az eredmény még mindig nem tökéletes.

A PC verzió problémáit félretéve, a Playstation 4 Pro tulajoknak sincs oka örömre, ugyanis ha nem rendelkeznek 4K-képes kijelzővel, FHD (1080p) felbontáson semmi különbséget sem tapasztalhatnak a „sima” Playstation 4-hez képest. Hacsak nem 4K-ban indítják a játékot, majd váltanak FHD-re, ebben az esetben ki tudják facsarni a supersampling-ot a játékból, vagyis nagyobb felbontáson számítja ki az egyes képkockákat a program, viszont kisebb felbontásra „leskálázva” jeleníti meg a kijelző – ennek eredménye valamelyest élesebb kép. Ez erőforrás igényes dolog, és különben is, ha van 4K tévénk, minek játszanánk rajta FHD-ben? Ráadásul a különbség elenyésző, győződjetek meg róla magatok is az alábbi videón.