Az Obsidian szakemberei mindent megtettek, azonban a valaha szebb napokat látott Atari valósággal kényszerítette őket a határidő betartására, ami, ismerve egy szerepjáték komplexitását, szinte biztos volt, hogy nem vezet jóra. A "csak szódával elmegy" kaliberű grafikus motor, a kissé bugos játékmenet, és a valahogy félbehagyott ízt árasztó összhatás elsőre biztos, hogy mindenkit megrázott, azonban azok, akik hajlamosak voltak a mélyére nézni, egy királynőt fedezhettek fel a csúf béka ragyás bőre alatt. A remekül kiélezett csapatkoncepció, az izgalmas – bár sablonos – történet, és a lenyűgöző hangulat bárkit képes volt elvarázsolni, aki átlátott a káoszon. A fejlesztők mindenesetre nem sértődtek meg, sőt, megújult erővel vetették bele magukat a cucc utólagos fejlesztésébe: a legújabb, rengeteg apróbb hibajavítást rejtő folt egyelőre még csak a program beépített automata patchelő szoftverével érhető el - izgatottan várjuk, mikor tömhetjük fel kiéhezett szerverünkre. Képességek és varázslatok kiegyensúlyozásai, szélesebb körű hardware-támogatás, és pár bennmaradt, apróbb, de bosszantó hiba kiirtása került terítékre ez alkalommal...