Az MTV Multiplayer portálnak adott nyilatkozatában Chris Sigaty, az SC2 producere elmondta, hogy azt szeretné, ha nemcsak a koreai villámkezűek, de édesanyja is trancsírozhatná a zerg rajokat. „Ez egy igen nagy kihívást jelentő kötéltánc. Megpróbáljuk, hogy ne csak az e-sport számára legyen a játék tökéletesen kiegyensúlyozva, hanem, azt szeretném, ha anyám is játszana ezzel. Úgy értem, tudom, hogy ő nem tud olyan szinten mikromenedzselni, ahogy a profi játékosok, így aztán jelenleg azzal kísérletezünk, mennyire mehetünk el az ellentétes irányba... hogy egy laikus is beszállhasson, és belekóstolhasson a játék remek dolgaiba.”
Sigaty elmondta, hogy a már alfa fázisban lévő Starcraft II-t épp két korábbi profi játékos teszteli a stábnál, illetve a különféle bemutatókon szintén harcdcore arcok tolják. De édesanyja még nem próbálta ki. Anélkül, hogy részletekbe bocsátkozott volna, elárulta: különféle dolgokat próbálgatnak a sokkal alkalmibb, casual játékosok számára. „Ezen a szinten az RTS-ek nagyon gyorsak, gyors gondolkodást igényelnek, és nyilvánvalóan játszhatatlanok olyan ember számára, aki új még a videojátékok világában. Ám mi azt szeretnénk, ha sokkal könnyebb lenne azoknak, akik ki akarják próbálni, hogy érdekli-e őket a játék. És igen, szeretném, ha anyám és a feleségem is belepillanthatna, hogy lássák, tetszik-e nekik. A nejem sok bemutatón ott van, imádja nézni, de azt mondja »én ezt soha nem tudnám megcsinálni«. Nos, én azt akarom, hogy meggondolja magát. Azt hiszem, fantasztikus lenne, ha ez megtörténne.”
Érdekes gondolatok. Bevallom, soha nem tekintettem úgy a Starcraft II-re, mint családi játékra -- de hát már új időket élünk, haladni kell a korral. Hogy aztán ez jó irány lesz-e a kultikus-klasszikus űr-RTS számára, az majd kiderül...
Sigaty elmondta, hogy a már alfa fázisban lévő Starcraft II-t épp két korábbi profi játékos teszteli a stábnál, illetve a különféle bemutatókon szintén harcdcore arcok tolják. De édesanyja még nem próbálta ki. Anélkül, hogy részletekbe bocsátkozott volna, elárulta: különféle dolgokat próbálgatnak a sokkal alkalmibb, casual játékosok számára. „Ezen a szinten az RTS-ek nagyon gyorsak, gyors gondolkodást igényelnek, és nyilvánvalóan játszhatatlanok olyan ember számára, aki új még a videojátékok világában. Ám mi azt szeretnénk, ha sokkal könnyebb lenne azoknak, akik ki akarják próbálni, hogy érdekli-e őket a játék. És igen, szeretném, ha anyám és a feleségem is belepillanthatna, hogy lássák, tetszik-e nekik. A nejem sok bemutatón ott van, imádja nézni, de azt mondja »én ezt soha nem tudnám megcsinálni«. Nos, én azt akarom, hogy meggondolja magát. Azt hiszem, fantasztikus lenne, ha ez megtörténne.”
Érdekes gondolatok. Bevallom, soha nem tekintettem úgy a Starcraft II-re, mint családi játékra -- de hát már új időket élünk, haladni kell a korral. Hogy aztán ez jó irány lesz-e a kultikus-klasszikus űr-RTS számára, az majd kiderül...
Milyen jó is már. Papa-mama gyerekek nyomatják a SC multikat.
Szerintem nagy ötlet.
A koreaiakkal meg a hardcore-okkal meg nem kell törődni. Azoknak úgy sem az okoz sikerélményt ha egy alantast legyőznek. (akinek meg igen az meg örüljön a fejének)
//Anélkül, hogy részletekbe bocsátkozott volna, elárulta: különféle dolgokat próbálgatnak a sokkal alkalmibb, casual játékosok számára.\
Ez itt a mondanivaló És szerintem jól teszik, hisz én is szívesebben játszom ha sikerélményem van
A sikerélmény persze nekem is jól jön és én sem vagyok hardcore játékos.
De valahol mélyen a tapasztalataim azt mondják, hogy semmit sem lehet úgy megcsinálni, hogy minden igényt kielégítve egyszerre legyen könnyű és nehéz, édes és sós, kellemesen simogató és borzongatóan véres.
Nade miért ne sikerülhetne mindez éppen a Blizzardnak?
A végén kiderül, hogy sikerrel fogják elegyíteni a Sims rózsaszín, ráérősen építgető hangulatát a mindent elsöprő és feltrancsírozó zerg hordák véres rohamával.
RedAlert 3 is nekem való emiatt.
Mindenhol ez megy...Minél többet eladni. Valahol érthető is.
Szürreális pár pillanat volt.