A Titanfall 2 remek pontszámokat kapott, OpenCriticen és Metacriticen is 87-89 közötti átlagpontszámot ért el, de az eladások finoman szólva is gyengére sikeredtek, amiről valószínűleg az EA másik üdvöskéje, a Battlefield 1 tehet, ami csak egy héttel előtte jelent meg, és fölöttébb negatívan befolyásolta az eladásokat.

Nagy kár, hiszen a Titanfall 2 nemcsak kivételesen jóra sikerült, hanem még egy nagyon korrekt üzletpolitikát is folytat – minden egyes megjelenés utáni térképhez és játékmódhoz a játékos egy ingyenes frissítés formájában juthat hozzá. Ezt már az E3 alkalmával bejelentették, és tartották is magukat a szavukhoz.

„A visszajelzés nagyon, nagyon pozitív volt. Ha megnézed a játékosok kommentjeit a Titanfall 2 kapcsán, nagyon jó a véleményük róla” – mondja Andrew Wilson vezérigazgató. „Az EA és a Respawn nagyon eltökéltek, hogy támogassák és idővel növeljék a közösséget a játékosok igényei szerint.”

Blake Jorgensen pénzügyi igazgató hozzátette: „a stratégia része, hogy hosszútávra tervezzünk. Nem úgy kell a programra tekinteni, mint például egy olyan stabil franchise-ra, mint a FIFA vagy a Madden. Vagyis nem arra törekszünk, hogy megosszuk a játékos bázist, hanem arra, hogy mindenkit minél hamarabb a részévé tegyünk, ezáltal kitolva a franchise élettartalmát.”

 Ti mit gondoltok az EA üzletpolitikájáról?

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!