A kizárólag Xbox One és PS4 platformra megjelenő Tomb Raider: Definitive Edition magasabb felbontású textúrákat, szebb effekteket, összetettebb fizikát és nagyobb felbontást hoz -- ám aki abban bízott, hogy a csinosítás mellé 60 fps is dukál, az csalódni fog.

A 30 fps hírét a játék producere, Scot Amos erősítette meg a Eurogamer stábjának adott hosszú interjújában, szertefoszlatva ezzel ama reményeket, miszerint nagyobb képkocka-sebesség mellett élvezhetjük majd a kincskereső kalandját. Pedig tavaly még azt mondta a Crystal Dynamics, hogy mindent megtesznek a lehető legjobb teljesítmény elérésének érdekében -- úgy látszik, a 60 fps nem fért bele.

A Tomb Raider: Definitive Edition egyébként holnaphoz egy hétre fog megjelenni, s Amos szerint nemcsak az újoncoknak, hanem az eredeti játék rajongóinak is nyújtanak majd valami frisset, s szerinte ezért is indokolt a teljes, 60 dolláros vételár.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!