Hogy őszinte legyek, a bevezetőben emlegetett infócsomag nem sok meglepetést tartogatott -- úgy tűnik, a Trine 2 a szokásos „nagyobb, szebb, több” jegyében készül. Visszakapjuk a jól ismert triót, azaz ismét Zoya, a tolvajlány, Amadeus, a mágus és Pontius, a lovag bőrébe bújhatunk, hogy új helyszínen (konkrétan egy elátkozott erdőben) és újabb képességekkel leküzdjük a jóval keményebb akadályokat, és rájöjjünk a sokkal csavarosabb feladványok nyitjára. Maradt tehát a mechanizmus és a karakterfejlesztés is, no meg a látványos grafika, ami az elődöt is az egyik legszebb platformcímmé avanzsálta.


Trine 2 - ízelítő a játékmenetből

Azért egy nagy újdonság mégiscsak van, és az nem más, mint az online kooperatív mód – bizony, immár nem kell egy gép előtt szoronganunk (bár lehetőség erre is lesz), ha egyszerre akarjuk irányítani a három hőst. Ez a játékmód már az előd esetében is egészen újfajta játékélményt kínált, ám sajnos pár hiba belerondított a dologba – a srácok azonban ígérik, a kipofozott multi a második rész egyik fő vonzerejét fogja jelenteni.,


Trine 2 - bepillantás a kooperatív módba

A Trine 2 a normál kiadás mellett gyűjtői változatban is kapható lesz, amely az ismét kiválónak ígérkező, Ari Pulkkinen által komponált zenei anyagot is tartalmazza külön korongon; a finn hangmágus nemcsak a Shadowgrounds és a Trine muzsikáját jegyzi, de ő szerezte az Angry Birds, illetve az Outland nagyszerű dallamait is. Hadd fűzzek be egy videót róla, szerintem abszolút megérdemli, hogy megismerjétek őt „személyesen” is -- bónuszként beraktam a Trine 2 főtémáját is.


Ari "artz" Pulkkinen munkában...


...és a végeredmény: a Trine 2 főtémája