Az újat ebben az esetben pedig szó szerint kell venni, azaz nem valami korábbi cím folytatását vették fejükbe, esetleg egy film vagy más mű adaptálását, hanem egy teljesen saját IP-t készítenek, mégpedig honfitársuk, a libanoni származású Josef Fares ötletéből.

A svéd rendező idehaza sem ismeretlen, köszönhetően a 2003-as Zsernyákok (Kopps) című őrületnek (amiben egyébként az egyik főszerepet öccse, a színész Fares Fares játszotta), de hazájában természetesen jóval népszerűbb. Fares maga kereste meg a srácokat tervével, és ahogy Mikael Nermark, a Starbreeze vezérigazgatója elmondta, a prezentáció első pár perce után már tudták, hogy meg akarják csinálni ezt a játékot, és még aznap nekiálltak a koncepció kidolgozásának.

Az 1977-es születésű direktor mindehhez hozzátette, hogy miután imádja a videojátékokat, régóta érlelgette ötletét, és minél tovább csiszolgatta, annál életképesebbnek látta a dolgot, így felkereste a Story Lab nevű tervezőcéget, és a segítségükkel összerakta a fent említett prototípust, amibe a stúdió azonnal beleszeretett.

Ennél többet egyelőre természetesen nem tudni a projektről, de a magam részéről kíváncsian várom a fejleményeket.