Ráomlott egy piramis, de már jól van – Lara Croft 2003-ban megújulva tért vissza, azonban a The Angel of Darkness mégis rettentő megosztó epizód lett. Eleve borzalmasan bugos állapotban jelent meg – legalábbis PC-re biztosan. Emlékeim szerint a játék prológusában, a tetőkön menekülős szakasznál akadt egy létra, amire egyszerűen nem lehetett felmászni, amíg meg nem jött a megfelelő patch a játékhoz. De az átvezetőknél is elcsúsztak a karaktermodellek, tárgyak tűntek el, ajtók ragadtak be és így tovább. A 2003 nyári megjelenést azonban nem lehetett csúsztatni, mivel passzolnia kellett a Lara Croft: Tomb Raider 2 – Az élet bölcsője című film premierjéhez, hogy a hype-vonat még tovább roboghasson. Ennek az eredménye egy bugos PS2-es, és egy technikai rémálom PC-s port lett. Sokan a Tomb Raider: The Angel of Darkness-t tartják a sorozat mélypontjának. Akkora beégés volt, hogy a két tervezett folytatását törölték, a sorozat fejlesztését pedig a Core Designtól a Crystal Dynamicsnak adták át.

A sorozat rajongói nagyon szeretnék, hogy a The Angel of Darkness ugyanolyan újrakiadásban részesüljön, mint a klasszikus Tomb Raider-játékok, és ne hagyják ki a jövőbeni remaster-gyűjteményekből. Nemrég egy easter egg buktathatta le a lehetséges Tomb Raider 4: The Last Revelation remastered-kiadását, ezután pedig ott van még a Chronicles és a már említett The Angel of Darkness, amik szintén kaphatnának egy tisztességes ráncfelvarrást – mit gondoltok?