Eddig úgy tudtuk, hogy a BioShock Infinite-ben nincs multiplayer mód, hiszen a vezető tervező az ezzel kapcsolatos kérdéseket mindig hárította, mondván, ha kitalálnak valami igazán jót, akkor azt majd bejelentik. Úgy látszik azonban, hogy a terv már rég megvolt, s a munkálatok is elkezdődtek, de végül a módból nem lett semmi.

A Kotaku által megszerzett információk szerint a játékban két kooperatív multiplayer is volt. Az egyikben a játékosok a támadó ellenségek hullámait verték vissza tower defense stílusban, mindezt lekicsinyített formában, egy játékgép belsejében. A másik játékmódban pedig egy hagyományos kooperatív akciót kaptunk volna, tehát a társunkkal a szólista módból átemelt pályákat kellett volna teljesíteni.

A fejlesztőkhöz közelálló források szerint egyik játékmód sem működött, s végül a kukába is dobták ezeket, illetve megtudtuk, hogy a csapat komoly nehézséggel küszködik. A játék szinte minden területén felmerültek problémák a pályatervezéstől a mesterséges intelligenciáig, az pedig végképp nem segített, hogy nemrég két kulcsfontosságú csapattag távozott. A nehézségek ellenére azonban a játék egyelőre sínen van (megjelenés: februárban), s hamarosan kicsit gördülékenyebb lehet a munka, hiszen a Gears of War vezető fejlesztője, Rod Fergusson átigazolt az Irrationalhoz.