 A Warhammerről nem lehet eleget beszélni, mi azonban mégis megtettük, hiszen lassan elmondhatjuk, hogy nincs nap Mark of Chaos nélkül: ez pedig azt jelenti, hogy a marketing gépezet magabiztosan dübörög a háttérben, ez tehát már nem lehet a siker ára. Aki nem értené: a Black Hole előző játékának visszafogott sikerében sokat segített az EA csendes passzivitása, ami nem is csoda, hiszen a program a Battle for Middle-earth-tel együtt érkezett, és ismerjük a régi mondást a szentről, akinek a keze..., szóval értitek. Mindenesetre ez a jelenlegi körülmények között ki van zárva, így már csak a srácokon múlik, hogy sikerül-e a világot jelentő deszkákra lépniük egy bombasikerrel - a demonstráció alapján mi nem kételkedünk bennük...
A Warhammerről nem lehet eleget beszélni, mi azonban mégis megtettük, hiszen lassan elmondhatjuk, hogy nincs nap Mark of Chaos nélkül: ez pedig azt jelenti, hogy a marketing gépezet magabiztosan dübörög a háttérben, ez tehát már nem lehet a siker ára. Aki nem értené: a Black Hole előző játékának visszafogott sikerében sokat segített az EA csendes passzivitása, ami nem is csoda, hiszen a program a Battle for Middle-earth-tel együtt érkezett, és ismerjük a régi mondást a szentről, akinek a keze..., szóval értitek. Mindenesetre ez a jelenlegi körülmények között ki van zárva, így már csak a srácokon múlik, hogy sikerül-e a világot jelentő deszkákra lépniük egy bombasikerrel - a demonstráció alapján mi nem kételkedünk bennük... 
	
	
	Warhammer: Mark of Chaos editor
Végre letölthetővé vált a deli hazánk fiai által készített Warhammer: Mark of Chaos szerkesztője, így most már nemcsak játszhatjuk, hanem szerkeszthetjük is a frenetikusan jól sikerült stratégiai játék tartalmait.
	
	 A Warhammerről nem lehet eleget beszélni, mi azonban mégis megtettük, hiszen lassan elmondhatjuk, hogy nincs nap Mark of Chaos nélkül: ez pedig azt jelenti, hogy a marketing gépezet magabiztosan dübörög a háttérben, ez tehát már nem lehet a siker ára. Aki nem értené: a Black Hole előző játékának visszafogott sikerében sokat segített az EA csendes passzivitása, ami nem is csoda, hiszen a program a Battle for Middle-earth-tel együtt érkezett, és ismerjük a régi mondást a szentről, akinek a keze..., szóval értitek. Mindenesetre ez a jelenlegi körülmények között ki van zárva, így már csak a srácokon múlik, hogy sikerül-e a világot jelentő deszkákra lépniük egy bombasikerrel - a demonstráció alapján mi nem kételkedünk bennük...
A Warhammerről nem lehet eleget beszélni, mi azonban mégis megtettük, hiszen lassan elmondhatjuk, hogy nincs nap Mark of Chaos nélkül: ez pedig azt jelenti, hogy a marketing gépezet magabiztosan dübörög a háttérben, ez tehát már nem lehet a siker ára. Aki nem értené: a Black Hole előző játékának visszafogott sikerében sokat segített az EA csendes passzivitása, ami nem is csoda, hiszen a program a Battle for Middle-earth-tel együtt érkezett, és ismerjük a régi mondást a szentről, akinek a keze..., szóval értitek. Mindenesetre ez a jelenlegi körülmények között ki van zárva, így már csak a srácokon múlik, hogy sikerül-e a világot jelentő deszkákra lépniük egy bombasikerrel - a demonstráció alapján mi nem kételkedünk bennük...Támogass minket!
	A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
                
            Warhammer: Mark of Chaos  megjelenés:
            
            2006. november 24.			
            			
                
				Warhammer: Mark of Chaos gépigény:
                				CPU: 2400 MHz, 
				RAM: 512 MB,
				VGA: 128 MB,
				HDD: 3 GB
                                
			
            			
			
			
		Kapcsolódó hírek
Hozzászólások
			
		
		
									A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.
						
					 
					
				 
										

