Mint azt jól tudjuk, a legújabb Wolfenstein fő motívuma a Veil, illetve az ahhoz kapcsolódó különleges, természetfeletti erők, és talán mondanom sem kell, ezek a multiplayer módban is megtalálhatóak lesznek. Hasonlóan B.J.-hez mi is átléphetünk az alternatív dimenzióba, ahol használhatjuk is a különleges képességeinket, ám nem mindet. Az időlassítás és néhány szuper erős, Veil-alapú fegyver például kimarad a repertoárunkból nyilvánvaló okokból, de nem kell aggódni, így is lesz mivel szórakozni. A kasztok (soldier, medic és engineer) ugyanis mind-mind kapnak egy különleges, a szerepükhöz passzoló erőt, amit aztán fejleszthetünk is, például pontosabb vagy erősebb lehet a stukkerünk vagy hatékonyabban gyógyíthatunk, ám kategóriánként (fegyver, Veil-erő, stb.) egyszerre csak egy fejlesztést használhatunk, ezzel taktikázásra kényszerítve a játékosokat, hiszen pályánként változik, mit érdemes használni. Az azonban szomorú, hogy a kezdetekben csak nyolc aréna áll majd előttünk, de szerencsére ezeken mind a három játékmódban összemérhetjük az erőnket.

A csapatalapú játék kihangsúlyozására lesz egy Team Deathmatch, egy Search and Destroy stílusú mód Objective néven, illetve ez utóbbi testvére, a Stopwatch, amiben az a csapat nyer, amelyik a leghamarabb teljesíti a kitűzött feladatokat.