Sok mindent el lehet mondani a World of Warcraft címet viselő, Blizzard által fejlesztett internetes szerepjátékról, azonban azt, hogy grafikailag korszerű volna, azt már nem. A program már 2004-es megjelenésekor is csak a "futottak még" kategóriába volt sorolható, az elmúlt négy esztendő alatt pedig, bár rengeteg dolgot fejlesztettek rajta, a külső valahogy kimaradt, így az eredmény stabilan manőverezik a siralmas és a megszoktuk kaliber között. Egészen mostanáig, ugyanis úgy néz ki, hogy a Wrath of the Lich King címet viselő, második expanzióval a Blizzard végre kicsit tupíroz MMOG-jének külső megjelenítésén - ezt pedig, bár lassú léptékben, de számtalan ráncfelvarrás is követni fogja.

Nem teljes motorcseréről van szó - amelyre pedig már számtalan, hasonló program kapcsán sor került -, pusztán csak apróbb korszerűsítésekről, ugyanis, ahogy azt a szoftver egyik producere elmondta, a nagy lépésekbe már az olyan konkurenseknek is kis túlzással beletört a bicskája, mint az Ultima Online vagy az EverQuest. Mese azonban nincs, a korral haladni kell, eljön ugyanis az az idő, amikor már detektálható lesz azon játékosok száma, akik pusztán a program külseje miatt váltanának - így akkor is meg kell kockáztatni a rengeteg pénzbe kerülő ráncfelvarrásokat, ha esetleg a felhasználók zöme messzire elkerülné az új külsőt, csak hogy a megszokotthoz térhessen vissza.