Történet


A játék főszereplője a 47-es ügynök, akit klónozás útján állított elő egy őrült professzor azzal a céllal, hogy őt felhasználva véghez vigye gonosz terveit. Emberünk a kiképzését követően egy bérgyilkosokat alkalmazó ügynökséghez szegődik, ám teremtőjének kivégzését követően visszavonul a világ elől, és egy szicíliai kolostorban rejtőzik el, hogy új életet kezdhessen. Egy ismeretlen ember azonban elraboltatja a kolostor vezetőjét, Vittorio atyát, így emberünknek ismét fel kell vennie a kapcsolatot az Ügynökséggel, és újra fegyvert kell ragadnia, hogy kiszabadítsa mentorát.

The Gontranno Sanctuary

A játék kezdetén menjünk az ajtóhoz, majd az E billentyű megnyomásával (ezt a billentyűt használjuk minden interakciónál) nyissuk ki. A kolostor udvarán találkozunk Vittorio atyával, majd az átvezető animáció során nyomon követhető beszélgetés lezajlása után ismét visszakapjuk az irányítást. A képernyő alján megjelenő rövid szövegeket elolvasva különböző információkat tudhatunk meg a játékkal és az irányítással kapcsolatban, a romoknál pedig begyakorolhatjuk az alapvető irányítást. Menjünk az ajtóhoz, majd a megjelenő tájékoztató elolvasását követően tartsuk lenyomva az E billentyűt, ezt követően pedig az egérgörgő segítségével válasszuk ki az alsó feliratot a bal felső sarokban megjelenő rövid listából. Ezáltal benézhetünk a kulcslyukon, majd ha ezt kipróbáltuk, az E billentyű megnyomásával váltsunk vissza az alap nézetre, és haladjunk tovább az ajtón keresztül. Ahhoz, hogy átjussunk a szemközti résen, tartsuk lenyomva a Ctrl billentyűt, és guggolva haladjunk tovább (guggoló mozgást használva az ellenfeleink nem fognak minket meghallani, illetve a különböző tereptárgyak mögé is beguggolhatunk, hogy ne vegyenek észre minket). Itt az előre mozgás billentyűjével másszunk fel a létrán, majd kövessük a további utasításokat. Felérve megtudhatjuk, hogy a nagyobb zuhanásokat követően veszítünk az életerőnkből, de akár meg is halhatunk, így óvatosnak kell lennünk. Az alacsony szintről történő leesés során azonban nem esik bajunk, így nyugodtan továbbhaladhatunk, és leeshetünk a lentebb található deszkákra. A Shift billentyű nyomva tartásával vagy a Caps Lock egyszeri megnyomásával futhatunk, ezt a mozgási formát alkalmazva menjünk le a lépcsőn. A játék során mindig rendelkezésünkre áll egy térkép, melyet az M billentyű megnyomásával hívhatunk elő. A bal alsó sarokban található menüt kiválasztva megtekinthetjük a jelmagyarázatot, a felső sarokban található legördítősávban pedig a különböző helyek és szintek térképei közül válogathatunk. A gyakorlás befejezéséhez hagyjuk el a romokat az ajtón keresztül. A templom harangjának megszólalását követően kapunk egy üzenetet, hogy eljött a gyónás ideje. Menjünk a térképen felkiáltójellel feltűntetett helyre, majd menjünk be a gyóntatóba. Itt elbeszélgetünk Vittorio atyával, majd ezt követően láthatjuk, amint két férfi elrabolja őt, majd az egyikük egy csomagot helyez el a kolostor udvarán. Az átvezető animáció megtekintését követően menjünk a csomaghoz, és nézzünk végig egy újabb bejátszást. Az atyát elrabló bűnözők levélben közlik velünk, hogy csak egy nagyobb összeg ellenében hajlandóak elengedni mentorunkat, ám mivel minden pénzünket a templomnak adományoztuk, békés megoldás helyett ismét fel kell vennünk a kapcsolatot volt megbízóinkkal, és fegyvert ragadva kell kiszabadítanunk Vittorio atyát. Menjünk a kis faépítménybe (ahol a játék kezdődött), majd a közelébe érve nézzünk végig egy újabb átvezetőt. Emberünk kapcsolatba lép Diana-val, aki a kezdetektől fogva segítette őt küldetései során. Megtudjuk tőle, hogy a Vittorio atyát elrabló Don Guiseppe Giuliano nem más, mint a sokak által Don Angullio néven ismert férfi, aki az egyik legrégibb és legnagyobb hatalommal rendelkező szicíliai maffia feje. Az átvezető animációt követően hozzájutunk emberünk elsődleges gyilkolóeszközéhez, a zongorahúrhoz. Ezt a fegyvert rengetegszer fogjuk alkalmazni a játék során, mindenekelőtt azért, mert csendességének köszönhetően elkerülhetjük a tűzharcot, illetve az őrök sem fognak felfigyelni ránk, mellesleg a fémdetektorok sem érzékelik. Az utasításoknak megfelelően menjünk a kút közelében található kis épülethez, és nyissuk ki az ajtót a zárfeltörő segítségével. Ha ez a művelet sikerült, vegyük magunkhoz az itt található tárgyakat. A falakon található festéseket látva valószínűleg mindenki számára egyértelművé válik, hogy itt fogjuk tárolni a küldetéseink során összegyűjtött fegyvereket. Az udvaron található madárijesztőn begyakorolhatjuk a zongorahúr használatát, a repülő madarak pedig ideális célpontként szolgálnak Silverballer pisztolyaink használatának elsajátításához és leteszteléséhez. Ha mindennel végeztünk, térjünk vissza a kis faépítménybe, majd a laptopnál használható interakció segítségével vágjunk bele első igazi küldetésünkbe.


Hitman 2 Silent AssassinHitman 2 Silent AssassinHitman 2 Silent Assassin


Anathema

Feladatok:

- Öld meg Don Guiseppe Giulliani-t.

- Szerezd meg a cella kulcsát Don Giulliani-tól.

- Szabadítsd ki Vittorio atyát az alagsorban.

- Menekülj el - Ellenőrizd a térképet ismert kijáratért.

Ahogy azt a küldetés nyitóvideójában is megfigyelhettük, nemsokára egy postás érkezik meg a tőlünk balra található főkapun át, valamint a hátsó bejáraton keresztül egy zöldségesfiú éppen a megrendelt élelmiszert hordja be a konyhába. Bármelyikük álruhájának felöltésével bejuthatunk a birtok területére, ám ajánlatos egy őrt elintézni, így ugyanis sokkal nagyobb a mozgásterünk, hisz postásként csak addig tartózkodhatunk a villában és annak környékén, ameddig át nem adjuk a virágot az épület előterében várakozó szobalánynak, a zöldséges pedig csak a konyha és a kint lerakott dobozok közti útvonalon közlekedhet. Fussunk a velünk szemben található ajtóhoz, és rejtőzzünk el a jobb oldali oszlop mögött. Nemsokára egy őr jön ki a birtok területéről, hogy könnyítsen magán. Amint elkezdi végezni a dolgát, a Szóköz lenyomásával váltsunk át lopakodásra, majd mögé kerülve a zongorahúr segítségével fojtsuk meg. A ruháját felöltve máris feltűnésmentesen közlekedhetünk az udvaron és a villában is egyaránt (a holttestet elrejthetjük a főkapu mögött, bár az őrök itt sem találják meg). A jobbra található alagsoron keresztül feljuthatunk a konyhába, innen pedig továbbhaladhatunk az emeletre. Itt menjünk ki az ajtón keresztül a teraszra, majd balra, a párkányon haladva kerüljünk a villa túlsó felére, itt pedig rövid időre guggolva rejtőzzünk el. Várjunk egészen addig, amíg a Don testvére és fia feljönnek az emeletre, majd ha távoztak, és célpontunk is rövid időre elment golfozni a hálószobájából nyíló teraszra, óvatosan lépjünk be az irodába (vigyázzunk, hogy a lenti medence körül mászkáló őr ne vegyen minket észre, valamint ha a két fickó is leért, velük is legyünk óvatosak). Ha bent vagyunk, rejtőzzünk el a szemközti szekrény mögött (jobb oldalt), és várakozzunk. Ha a Don visszajött, váltsunk át lopakodásra, és a zongorahúrt használva végezzünk vele. A holttestet el kell rejtenünk, erre tökéletesen megfelel a tető. A medence körül állók azonban könnyen észrevehetnek minket, amint egy hullát vonszolunk, így várjunk egészen addig, amíg a főnök testvére és a fia ismét fel nem jönnek az emeleti irodába, az őr pedig elindul rövid sétájára. Ha sikerült eljuttatnunk a holttestet a tetőre, húzzuk a túloldalra (ez azért szükséges, mert ha a testvér és a fiú kimennek a teraszra, könnyen észrevehetik a hullát), de vigyázzunk, hogy ne essen le. Vegyük el a revolvert és a cellakulcsot, majd induljunk el vissza a párkányon, az alagsor fölé érve pedig essünk le. A konyha bejáratánál álló őr nem figyel fel ránk, így nyugodtan lemehetünk a cellához, és kinyithatjuk az ajtót. Vittorio atya azonban nincs itt, Diana pedig közli velünk, hogy a műhold felvette, amint egy autóval elszállítják mentorunkat, melyben rajta kívül négy orosz férfi ült. Tudva, hogy az atya nincs a birtokon, már csak egyetlen dolgunk maradt: el kell menekülnünk. Menjünk be a garázsba, és vegyük magunkhoz az R93 mesterlövészpuskát, majd az oldalsó ajtón elhagyva a birtok területét távozzunk a főkapun keresztül. A küldetés hibátlan teljesítéséért Silent Assassin besorolás jár, ráadásul megkapjuk a hangtompítóval felszerelt Silverballer pisztolyokat, amely a játék további részében még hasznunkra válhat.

St. Petersburg Stakeout

Feladatok:

- Öld meg a tábornokot a találkozónál.

- Ne ölj meg senki mást a találkozón jelen lévők közül.

- A távozáshoz térj vissza a metróhoz.

A szicíliai maffiánál tett látogatásunkat követően visszatérünk a kolostorba, így megválaszthatjuk, hogy milyen fegyvereket viszünk magunkkal a következő pályára, felszerelésül mindössze a hangtompítóval felszerelt Silverballer-ekre lesz szükségünk az alap zongorahúr mellé. Vonattal érkezünk Szentpétervárra, a feladatunk ugyanis az, hogy végezzünk a Vittorio atyát elszállító négy orosz tábornokkal, akik egyike egy találkozón vesz részt. Az Ügynökség azonban nem tudta pontosan azonosítani az első célszemélyt, így csak találgatni tudunk a csekély számú információt alapul véve. Elsőként fel kell vennünk a megbízóink által számunkra előkészített felszerelést a 137-es csomagmegőrzőből. Az állomásnál két civil is tartózkodik, fontos, hogy ők ne lássanak meg minket, amint feltörjük a zárat. Ha elég messzire kerültek tőlünk, az ajtót kinyitva magunkhoz vehetjük a Dragunov SVD mesterlövészpuskát, de a küldetésnek van egy trükkösebb megoldása is. Kizárólag így lehet maximális értékelésűre teljesíteni a pályát, így ha valaki mindenképpen így szeretné megoldani, ne vigye magával a mesterlövészpuskát. A mozgólépcsőkön felmenve láthatjuk, hogy a bal oldali kis teremben egy katona járőrözik, valamint néha egy társa is lejön, hogy ellenőrizze, minden rendben van-e. Ha éppen itt van az említett ember, várjunk amíg kimegy az utcára, majd menjünk le, és ha az őr bemegy a csomagmegőrzők mögé, a jobbra található ajtón áthaladva és egy zárfeltörést követően lépjünk be a csatornarendszerbe. Menjünk a felső jobb oldali csatornanyíláshoz, és a létrán felmászva kerüljünk a felszínre, itt pedig öltsük magunkra a teherautónál lévő egyenruhát. Ebben az öltözékben szabadon közlekedhetünk a lezárt területen is, így elindulhatunk a találkozónak helyet adó épület felé. A tér közelébe érve Diana figyelmeztet minket, hogy a találkozó 5 percen belül megkezdődik, így sietnünk kell. Menjünk a felkiáltójellel kiemelt apartmanba, melynek harmadik emeletéről tökéletes rálátás nyílik arra a szobára, ahol a találkozó folyik. Az épületben azonban egy katona járőrözik, így csak azután mehetünk az említett szintre, ha ő továbbhaladt a lépcsőn. Amint távozott, menjünk a nyitott ablakhoz, és kezdjük el figyelni a jelenlévőket. Diana folyamatosan ellát minket újabb és újabb információkkal, melyek alapján szinte egyértelművé válik, hogy kit kell likvidálnunk: az ablak mellett ülő, kopasz, jobb kezes, nem dohányzó úriembert, aki folyamatosan vizet iszik. Vegyük elő hangtompítós Silverballer pisztolyainkat, majd válasszuk ki a távcsövet, és közelítsünk rá a célpontra úgy, hogy a középső pont a fején legyen. Ezután ha kilépünk a távcsöves nézetből, a célkereszt a likvidálandó személy fején lesz, így egyetlen gombnyomással a túlvilágra küldhetjük (ha megöltük, gyorsan lépjünk el az ablaktól, így az őrök nem fújnak riadót, ugyanis nem látnak meg minket), Választhatunk, hogy erről a pályáról az SVD mesterlövészpuskát vagy az AK gépkarabélyt visszük-e magunkkal, a későbbi pályákon még bármikor könnyedén beszerezhetjük mindkettőt, így aki nem akarja megkockáztatni a lebukást, ezen fegyverek beszerzésével még várjon. Most már csak az őrjáratozó katonák kikerülésével vissza kell térnünk a metróállomáshoz, ahol a következő, induló szerelvénnyel rövid időre elhagyhatjuk a fagyos Szentpétervárt. A várható besorolás Silent Assassin.


Hitman 2 Silent AssassinHitman 2 Silent AssassinHitman 2 Silent Assassin


Kirov Park Meeting

Feladatok:

- Öld meg Makarov tábornokot.

- Öld meg a maffia kapcsolatát, Igor Kubasko-t.

Rövid időre visszatérünk a kolostorba, ám ismét vissza kell utaznunk Szentpétervárra, ugyanis még három tábornokkal végeznünk kell. A következő célpontunk Makarov tábornok, aki egy találkozóra érkezik, melyre a Kirov parkban kerül sor. Erre a pályára mindössze az alapfelszerelésre van szükségünk, de vigyük magunkkal a kloroformot is, mert rövid ideig nem látogatunk vissza otthonunkba, és az egyik pályán szükségünk lesz rá. Miután kikötöttünk motorcsónakunkkal, fussunk a velünk szemben található szeméttároló konténerekhez, és guggolva rejtőzködjünk mögöttük egészen addig, amíg az őr vissza nem megy eredeti helyére. A számunkra előkészített felszerelésből vegyük magunkhoz mindkét autóbombát, majd másszunk le a csatornarendszerbe az út közepén található nyíláson keresztül. Menjünk a hozzánk legközelebbi, lenti nyíláshoz, és a létrán felmászva helyezzünk el egy bombát a tábornok limuzinján. Ezután haladjunk tovább a legfelső kijárathoz, a nyíláshoz érve pedig várjunk egészen addig, amíg a másik célpont sofőre meg nem érkezik, hogy könnyítsen magán. Amint elhaladt mellettünk, másszunk ki, lopakodjunk mögé, és fojtsuk meg a zongorahúrral. A ruháját magunkra öltve feltűnésmentesen megközelíthetjük a limuzint, és erre is felszerelhetünk egy bombát. Ezt követően menjünk vissza a ház mögé, és a csatornarendszeren keresztül jussunk el a kiindulóponthoz. Mialatt odalent megyünk, kapunk egy üzenetet, hogy a találkozó véget, a két célpont pedig elindult a limuzinhoz. Nemsokára mindketten felrobbannak, a kint tartózkodó őrök pedig értetlenül forgulásznak. A konténereknél magunkhoz vehetjük az SVD mesterlövészpuskát, ha az előző pályáról a másik nagy fegyvert hoztuk magunkkal, a motorcsónakkal pedig véglegesen elhagyhatjuk Szentpétervárt. A várható besorolás Silent Assassin.

Subeway Torpedo

Feladatok:

- Találd meg a felszerelésedet a katonai raktárban (FCK jelzés).

- Öld meg Mikhail Bardachenko tábornokot.

- Szabadítsd ki a rabot a második alagsorból.

Bár távoztunk Szentpétervárról, még mindig Oroszországban maradunk, hisz hátra van még két tábornok azok közül, akik Szicíliából elszállították mentorunkat. Amellett, hogy likvidálnunk kell egy újabb tábornokot, ki kell szabadítanunk az általa fogva tartott román ügynököt, aki szintén megbízóinknak dolgozik. A térképen jelzett helyen menjünk a felszínre, majd altassuk el a közeli rakomány mellett egyedül álldogáló katonával, ezt követően pedig rejtsük el a testet a legközelebbi tárolóépület előtt úgy, hogy az ott található rakomány eltakarja azt. Az utasításoknak megfelelően menjünk a két, egy-egy jelzéssel megkülönböztetett rakomány mögé, és vegyük magunkhoz az ott található tárgyakat. A távdetonátoros bombára és a detonátorra mindenképpen szükségünk lesz, mert kizárólag ezek segítségével tudunk majd elmenekülni, de ahhoz, hogy teljesen észrevétlenül teljesíteni tudjuk a küldetést, a személyi hívót és a mobiltelefont is vegyük magunkhoz. Megfigyelhetjük, hogy néha megcsörren egy telefon, amit a csatornanyílásnál álló őr vesz fel. Amint elkezd beszélgetni a főhadiszálláson tartózkodó másik katonával, menjünk a csatornalejáróhoz, és a létrát használva jussunk le. Odalent vegyük az irányt a legfelső kijárat felé, ha megérkeztünk a felszínre, egy falépcső segítségével bejuthatunk a bázis udvarára. Rejtőzzünk el a rakomány mögött, itt várjuk meg, amíg az őrjáratozó katona elhalad előttünk jobb oldali irányba, majd ha ez megtörtént, menjünk be a raktárba az épület bal oldalán található ajtón keresztül. Itt az emeleti szobában szerezhetünk egy Desert Eagle pisztolyt, de az elsődleges feladatunk az, hogy a jobbra található lift segítségével lejussunk az alagsorba, vagyis a tényleges főhadiszállás első szintjére. Amint elindulunk a lifttel lefelé, kapunk egy bónusz mentést, ezt érdemes azonnal ki is használni. Idelent rengeteg katona járőrözik, ráadásul a teljes komplexum kamerás megfigyelés alatt áll, így elsőként ezt a rendszert kell kiiktatnunk, hogy feltűnésmentesen kihozhassuk a foglyot. Várjunk, amíg az előttünk álló őr elindul, majd ha elég távolra került tőlünk, vegyük az irányt a kameraszoba felé. Amint megérkeztünk, várjunk, amíg a két őrjárat elhalad mögöttünk, majd menjünk be a megfigyelőszobába. Előfordulhat, hogy eléggé gyanúsak leszünk a képernyőket figyelő embereknek és az ajtóban álló tisztnek(értsd: a bal felső sarokban található mérőben elhelyezkedő skála pirosan fog mozogni), de ezzel mit sem törődve kanyarodjunk le balra, és egy rövid kerülőt téve menjünk a szerverszobába. Itt rögtön jobbra megpillanthatjuk a kamerákat üzemeltető szervert, ezt egyetlen pontos lövéssel iktassuk is ki (érdemes a pálya elején felvenni a hangtompítós pisztolyt a számunkra előkészített csomagból, így nem keltünk feltűnést). Az őrszoba melletti kis teremben vegyük fel a magas rangú tisztek ruháját, ebben az uniformisban ugyanis az egész főhadiszállás területén gond nélkül közlekedhetünk. Ezután mehetünk tovább a második lifthez vezető folyosón egészen a végéig, ahol a lift segítségével lejuthatunk a legalsó, vezéri szintre. Itt egyetlen katona járőrözik, akit könnyedén elkerülhetünk, ha akkor megyünk tovább a megfigyelőterembe, amikor ő éppen bemegy az őrszobába. Az ajtókon keresztül meg se próbáljunk bejutni a kihallgatószobába, ugyanis mindegyik zárva van. Az egyetlen út a tábornok észrevétlen likvidálásához a megfigyelőtermen keresztül vezet (nem kell attól tartanunk, hogy észrevesz minket, ugyanis a rendőrségnél is használatos üveget alkalmaztak, vagyis kívülről látják azt, ami bent történik, de odabentről nem látják, hogy ki figyeli őket). Itt dobjuk le a személyi hívót, majd a mobiltelefon segítségével csörgessük meg, ezután az ajtó jobb oldala mögött elrejtőzve várjuk meg, hogy a tábornok átjöjjön, majd ha felvette a személyi hívót, hogy megvizsgálja, lopakodjunk mögé, és a zongorahúrunk segítségével öljük meg (érdemes felvenni a játék során kizárólag itt beszerezhető katonai tőrt, ezt szintén használhatjuk a zongorahúrhoz hasonló csendes, észrevétlen gyilkoláshoz). Ezután menjünk át a kihallgatószobába a nyitott ajtón keresztül (természetesen csak akkor, ha a folyosón őrjáratozó katona visszatért az őrszobába), és nézzük végig az átvezető animációt, melyben a rab megköszöni segítségünket, majd a tábornok ruháját felöltve utat nyit nekünk. Előttünk áll még azonban egy feladat, méghozzá élve ki kell jutnunk a komplexumból. Az ügynök a tábornoktól elvett kulcsokkal utat nyit nekünk, ezután a lift segítségével menjünk fel az első alagsorba. Itt a térképen jelzett helyen élesítsük a bombát (ehhez válasszuk ki az eszköztárunkban, majd egyszerűen dobjuk le a G billentyű megnyomásával), majd biztonságos távolságban (nem kell kimennünk a teremből, elég az ajtóhoz állni) a detonátor segítségével robbantsuk fel. A fal beomlik, ezáltal a csatornarendszerbe jutunk, ahol már nincs messze a kijárat, a zajra azonban jó néhány katona figyelmes lesz, akik mindegyike iderohan, és nemsokára elözönlik a teljes csatornahálózatot. Szerencsére el tudunk futni, bár egyébként se lőnek ránk, valószínűleg azért, mert a tiszt ruháját viseljük. Ha megérkeztünk a kijárathoz, már csak a záróanimációt kell végignéznünk, és magunk mögött tudhatjuk ezt a küldetést is. A várható besorolás Silent Assassin.

Invitation To A Party

Feladatok:

- Öld meg a tábornokot.

- Szerezd meg a bőröndöt.

Az utolsó férfit, Zhupikov tábornokot szintén Oroszországban kell eliminálnunk, méghozzá egy fogadás alkalmával, melyet a német nagykövetségen rendeznek meg. Rajtunk kívül azonban még egy nemkívánatos személy lesz jelen a partin, méghozzá egy spetznaz ügynök, aki végezni akar az oroszországi német nagykövettel. Ez eddig nem is lenne gond, a tábornok azonban egy pénzzel teli bőröndöt hozott a nagykövetnek politikai okokból, amelyet az ügynök meg akar szerezni, ám ez a mi feladataink között is szerepel. Így vagy mi szerezzük meg előbb a táskát, vagy végzünk a spetznaz-zal. A világítótorony mellett egy éppen egy pincér cigarettázik, őt fojtsuk meg zongorahúrral, majd vegyük fel a ruháját, és tulajdonítsuk el a kulcsot, melynek segítségével be tudunk menni a személyzeti szint minden szobájába. Elsőként vegyük fel a számunkra előkészített csomagban elhelyezett mérget, majd a személyzeti bejáraton (a bal oldali főkapu) keresztül jussunk be a nagykövetség területére, majd a garázson keresztül közelítsük meg az épületet. A konyhában vegyünk magunkhoz egy pezsgőspoharat, majd az egyik bal oldali ajtón kilépve, a jobbra található lépcsőn menjünk fel. Itt válasszuk ki az eszköztárunkban a poharat, majd ezt követően a mérget, így emberünk megmérgezi a pezsgőt, amelyet a bálteremben aztán át is adhatunk a tábornoknak, amint visszajött az irodájából. A férfi rövid időn belül rosszul lesz, így kifut a mellékhelyiségre. A halál itt éri, a holttestet pedig senki nem fogja megtalálni. Ezután menjünk abba az irodába, ahol a nagykövet a bőröndöt tartja (amikor megjelenik egy üzenet, hogy a nagykövet kinyitotta a széfet, a térképen nézzük meg, hogy hol tartózkodik), és a túlsó szobában rejtőzzünk el. Várjunk egészen addig, amíg a spetznaz beszélgetni nem kezd a nagykövettel, majd ha mindketten elindulnak az iroda felé, készítsük elő a zongorahúrt. Amint a nagykövet elkezdi nyitni a széfet, menjünk be, és öljük meg a spetznaz ügynököt (a nagykövet nem foglalkozik velünk, mivel tulajdonképpen megmentettük az életét). Ezután ragadjuk meg a bőröndöt, és a távozzunk a nagykövetségről. A kiabáló biztonsági őrökkel nem kell foglalkoznunk, ha tovább sétálunk, rövid időn belül már nem fognak utánunk jönni. Ha sikerül épségben eljutnunk a motorcsónakunkig, teljesítettük ezt a küldetést is, ezzel magunk mögött tudhatjuk a négy tábornok likvidálását és az oroszországi hideget. Egy időre. A várható besorolás Silent Assassin.

Hitman 2 Silent AssassinHitman 2 Silent AssassinHitman 2 Silent Assassin


###

Tracking Hayamoto

Feladatok:

- Öld meg Hayamoto Jr.-t.

- Helyezz el poloskát Hayamoto Jr. holttestén.

- Menekülj el.

Oroszországban tett látogatásainkat követően ismét a kolostor falai közt találjuk magunkat, ahol megkapjuk az újabb küldetést. Következő megbízónk likvidálni akar egy ismert japán fegyverkereskedőt, Masahiro Hayamoto-t, akinek egy fontos rakétavezérlő rendszer van a birtokában. Az egyetlen probléma az, hogy senki sem tudja, hol rejtőzik a férfi, így csak egyetlen úton juthatunk el hozzá: meg kell ölnünk a fiát, és poloskát kell helyeznünk a holttestére. Ezáltal miután elszállítják a család temetkezési helyére, megtudjuk, hol bujkál valódi célpontunk. Az ifjabb Hayamoto éppen egy találkozón vesz részt, melyen egy közismert yakuza vezérrel, Tanaka Kusahana-val köt üzletet. Eddig összegyűjtött fegyvereinkből ezen a pályán mindössze az alapfelszerelésre lesz szükségünk, de vigyük magunkkal hangtompítós Silverballer pisztolyainkat és a kloroformot, mert később még szükségünk lesz rájuk. Megérkezve láthatjuk, hogy az udvaron és az épületben is több őr tartózkodik, akik a két fél biztonságáért felelnek, ráadásul a tárgyalásnak helyet adó szobát rengetegen védik, így lehetetlen őket feltűnésmentesen megközelíteni. Várjunk, amíg a közelünkben tartózkodó két őr elmegy balra, ezt követően pedig jobb oldali irányban kezdjünk el futni, majd ha az épület egyik bejáratánál áll egy őr, rejtőzzünk el a szikla mögött. Várjunk egészen addig, amíg bemegy, majd ha ez megtörtént, rohanjunk át a garázsba. Ezután figyeljük a térképet, és várjunk egészen addig, amíg a garázsok előtt járőröző fegyveres elég távolra nem ér a legszélső, az épület sarkánál elhelyezkedő garázsajtótól. Ezután menjünk ki, és balra, az épület mellett elfutva rejtőzzünk el a szikla mögött. Látszólag lehetetlen bejutni a házba, de ha megvárjuk, amíg a kint járőröző yakuza olyan pozíciót vesz fel, ahol nem vehet észre minket, be tudunk futni az épületbe (figyeljünk, hogy ne pont akkor menjünk be, amikor egy benti őr az ajtó felé tart). Ha bent vagyunk, a jobbra található szobában elrejtőzhetünk, itt pedig kivághatunk egy darabot a halból, amelyet emberünk megmérgez. Ha a konyha környéke teljesen kiüresedett (az itt mászkáló őr elhaladt a találkozó helyszíne felé, a szakács pedig kiment könnyíteni magán), várjunk, hogy az érkező pincérnő elvigye az egyik tál ételt a yakuza vezérnek, majd tegyük bele a mérgezett halat és a poloskát a Hayamoto Jr.-nak szánt ételbe. Ezt követően a térképen felkiáltójellel kiemelt szobában öltsük magunkra a szakácsruhát, majd induljunk el a kijárat felé azon az útvonalon, amelyen ide eljöttünk (mivel álruhában vagyunk, nem kell rejtőzködnünk). Útközben kapunk egy üzenetet, hogy a poloska sikeresen eljutott a célszemélyhez, vagyis az étellel együtt lenyelte Hayamoto, majd nem sokkal ezután közlik velünk, hogy célpontunk meghalt. Nekünk már csak távoznunk kell a tetthelyről. A várható besorolás Silent Assassin.

Hidden Valley

Feladatok:

- Találd meg a titkos átjárót.

Úgy tűnik, csak rövid időre tudtunk elszakadni a fagytól, most ugyanis egy még hidegebb helyre kerültünk, méghozzá Japán hegyei között folytatódik kalandunk. Az Ügynökség terve a poloskával bevált, az idősebb Hayamoto gyanútlanul eltemette fiát a család ősi temetkezési helyén, így már megvannak a pontos koordináták célpontunk tartózkodási helyéről. A gond az, hogy a kastély, ahol Hayamoto elrejtőzött, csak egy titkos átjárón keresztül közelíthető meg, az úton azonban rengeteg mesterlövész és őrjáratozó fegyveres nehezíti meg dolgunkat. Utóbbiak amint meglátnak minket, ellenőrzik az azonosítónkat, amely mindenképpen a lebukást jelenti, ha pedig elfutunk előlük, rögtön riasztják az őrséget. A mesterlövészek akár egyetlen pontos találattal a túlvilágra küldhetnek minket, ám ha ők felfigyelnek ránk, még nem riadóztatnak. A legegyszerűbben a föld alatti alagúton keresztül juthatunk el a kapukig, ám itt is rengeteg nindzsa őrködik (mellesleg ha az egyiküket megöljük, és megtalálják a holttestét, leáll a teljes közlekedés az alagúton keresztül). Kezdésként a fák mögött bujkálva kerüljük el, hogy a mesterlövész észrevegyen minket, közben folyamatosan haladjunk az alagút bejárata felé, de amint az utolsó fenyőhöz értünk, fussunk el balra, és itt, a fal mögött rejtőzzünk el. Láthatjuk, hogy egy nindzsa járőrözik az építmény háta mögött, akit el kell kerülnünk ahhoz, hogy a létra segítségével lejussunk az alagútba. Amint nekünk hátat fordítva elindul, bújjunk a teherautó mögé, majd ismét a fák által nyújtott kiváló fedezékeket kihasználva jussunk el a faépítményben található nyílásig, ahol aztán rögtön le is mászhatunk az egyik raktárhelyiségbe. Legyünk óvatosak, mert egy nindzsa járőrözik itt, aki könnyen kiszúrhat minket, ha túl közel megyünk a talajhoz. Ha kiment a szobából, ugorjunk le, majd ha áthalad a második mellékterembe, rejtőzzünk el az ajtó mögött úgy, hogy amikor az kinyílódik, eltakarjon minket, majd ha az őr kijön, zongorahúrunk segítségével fojtsuk meg. Vegyük fel a ruháját és a fegyverét, majd amint meglátunk egy teherautót, amely az alagút túloldala felé tart, mögé kerülve szálljunk fel rá, és guggolva bújjunk el egy láda mögött. A jármű többször is megáll, hogy az őrök leellenőrizhessék a rakományt, ám amíg mi a dobozok mögött bujkálunk, nem fognak minket észrevenni, így egyszerűen eljuthatunk az alagút végébe. A teherautó vagy egy garázsban áll meg (ebben az esetben el kell kerülnünk az itt tartózkodó őrt), vagy kivisz minket egészen a felszínre, ahonnan már csak néhány lépés választ el minket a titkos átjáróig. A várható besorolás Silent Assassin.

At The Gates

Feladatok:

- Juss el a kastélyig észrevétlenül.

- Várj eligazításra a riasztórendszerrel kapcsolatban.

Ezen a pályán már sokkal könnyebb dolgunk lesz, mint az előzőn volt. Megtaláltuk a titkos átjárót, ám még el kell jutnunk a kastélyig, teljesen észrevétlenül, ugyanis ha lebukunk, riasztják a személyi testőrséget, és célpontunk elmenekül. Elsőként álruhát kell szereznünk, erre tökéletesen alkalmas a jobbra, teljesen egyedül járőröző nindzsa. A fák között lopakodva kerüljünk mögé, és az alkalmas pillanatban végezzünk vele a zongorahúrral. Az álruhában könnyedén eljuthatunk a kastélyig, de a biztonság kedvéért kerüljük az őröket, és ha lehet, rejtőzzünk el előlük a fák mögött. Amint a kastély közelébe érünk, Diana jelentkezik, aki közli velünk, hogy kizárólag úgy tudunk eljutni a kastély központjába, ha lekapcsoljuk az egyes generátorokat, melyek a lézeres detektorokat üzemeltetik. Elsőként a jobbra található generátorhoz menjünk, ahol egy nindzsa járőrözik. A három szikla mögött rejtőzve folyamatosan haladjunk előre, majd ha megérkeztünk az utolsóhoz, várjunk, hogy az őr elforduljon, majd ha ez megtörtént, menjünk be a generátorhoz, és kapcsoljuk le. Ugyanazon az útvonalon, mint amelyiken jöttünk távozhatunk is. A főbejáraton keresztül észrevétlenül bejuthatunk a kastélyba, ám mielőtt továbbhaladnánk, rejtőzzünk el a bal oldali fal mögött, és várjuk meg, hogy az őr elhaladjon a rövid folyosón. Ha elment, ne menjünk utána, mert hamarosan visszajön, helyette várjuk meg, amíg visszatér eredeti helyére, és csak ezután induljunk el. A lépcsőn haladva váltsunk át lopakodásra, és észrevétlenül menjünk ki a legközelebbi ajtón (az egyik ablaknál álló őr lehet, hogy észrevesz, ennek elkerüléséhez figyeljük meg, és akkor menjünk ki az ajtón, amikor nem felénk néz). Itt  a mesterlövésznek nem leszünk neki gyanúsak, így nyugodtan odasétálhatunk a generátorhoz, és lekapcsolhatjuk. Ezután Diana jelentkezik, aki elmondja, hogy egy utolsó generátort is le kell állítanunk, de ezt egyetlen térkép sem jelzi, és a műhold segítségével sem tudták megtalálni. Forduljunk meg, és a jobbra vezető lépcsőn felmenve nyissunk be az épület ezen részébe. Induljunk el bal oldali irányba, a folyosó végén pedig megpillanthatjuk az utolsó generátort. A gerendákon elrejtőzött két nindzsával nem kell foglalkoznunk, nyugodtan leállíthatjuk a továbbjutásunkat akadályozó utolsó lézerdetektor működtetőegységét is. A hozzánk legközelebbi ajtón menjünk ki amikor az őr éppen nem felénk sétál, majd ezt követően menjünk el balra, a nem működő detektoron át, a fal végénél forduljunk le jobbra, itt pedig ismét a lekapcsolt ellenőrzőn át vezet az utunk. Odafent már csak be kell sétálnunk a térképen jelzett kijáratba. A várható besorolás Silent Assassin.

Shogun Showdown

Feladatok:

- Öld meg Hayamoto-t.

- Szerezd meg a rakétavezérlő rendszert.

- Menekülj el a kastélyból.

Miután sikeresen bejutottunk a kastélyba, eljött az idő, hogy leszámoljunk Hayamoto-val. Elsőként ismét álruhát kell szereznünk, hogy szabadon garázdálkodhassunk a kastélyban. Szerencsére az őrök itt már csak akkor ellenőrzik az azonosítónkat, ha feltűnően gyanúsak leszünk számunkra. A végigjátszást pontosan követve erre nem lesz példa. Vegyük az irányt a jobbra található faajtón keresztül a lépcsőn felfelé, majd amint a következő teremben járőröző nindzsa hátat fordít nekünk, nyissunk ajtót, a faoszlopok mögött rejtőzködve kerüljünk mögé, és folytsuk meg a zongorahúrunk segítségével. A fapadlón való lépkedés zajt kelt, melyet meghallva a lézerdetektor túloldalán álló két fegyveres bejön, és valószínűleg meglátnak minket. Ahhoz, hogy ezt elkerüljük, a gerendákon kell lépkednünk. Anélkül, hogy lelépnénk a fapadlóra, vegyük fel az őr ruháját, a holttestet pedig a gerendákon lépkedve húzzuk arra a lépcsőre, amelyen feljöttünk. Ezután térjünk vissza a kiindulási pontra, és az udvaron menjünk be a jobbra található második ajtón, a térképen felkiáltójellel kiemelt helyen pedig vegyük magunkhoz a lézerek ideiglenes kiiktatásához szükséges kártyát. Ezután menjünk az alsó felkiáltójelhez, majd a lézert lekapcsolva a szobában vegyük magunkhoz a bombát és a távdetonátort. Menjünk vissza az udvarra, és a helikopter orrához állva (vagy más olyan helyre, ahol nem lát minket senki) elsőként élesítsük a bombát, majd helyezzük el rajta. Ezután térjünk vissza abba a terembe, ahol a fapadlóra lépve zajt keltünk, és a kártya segítségével menjünk át a detektoron, ezt követően pedig a lefelé vezető lépcsőn haladjunk tovább az alagsorba. A túloldali ajtón keresztül lejuthatunk Hayamoto magánmúzeumába, ahol feltűnésmentesen eltulajdoníthatjuk a rakétavezérlő rendszert, valamint a játék során kizárólag itt szerezhetjük meg a beépített hangtompítóval rendelkező .22 pisztolyt. Itt kapunk egy bónusz mentést, amit ajánlatos felhasználni. Ugyanazon az útvonalon, mint ahol jöttünk, távozzunk, abban a  kis helyiségben, ahol a lézerdetektoron keresztül át lehet menni a hangzavart keltő, korhadt fapadlóval ellátott szobába, menjünk fel a következő emeletre a lépcsőn. Itt menjünk a terem túloldalára, és a lépcső segítségével menjünk fel a harmadik, biztonsági szintre, majd tovább, a negyedik emeletre, ahol a játék első részéből ismerős nővel (ő az, akit kiszabadítottunk Lee Hong-tól, cserébe ő elárulta a széf kódját) találkozhatunk, az átvezető animáció megtekintését követően pedig ismét kapunk egy bónusz mentést, amit ajánlatos rögtön fel is használni. Vigyázzunk, hogy a felettünk lévő emeletről néha lejövő hölgy ne vegyen minket észre, mert riasztja az őrséget. Ha tiszta a terep, menjünk vissza a biztonsági szintre, és a felkiáltójellel kiemelt kameraszobában nyomjuk meg a teljes riadókészültséget előidéző gombot. A riasztást meghallva Hayamoto menekülni kezd, ám elsőként lemegy a privát múzeumába, hogy magához vegye a rakétavezérlő rendszert, ám ezt nem fogja megtalálni, és amint észreveszi, hogy valaki ellopta, rohanni kezd az udvaron álló helikopterhez, hogy minél előbb elhagyja a kastélyt. Szerencsére van időnk, így a célpontunk útját biztosító őrökkel mit sem törődve időben visszaérhetünk a kiindulási ponthoz ugyanazon az útvonalon, mint amelyiken jöttünk. A térképen tartsuk szemmel Hayamoto-t, majd ha beszállt a helikopterbe, menjünk az általunk meggyilkolt őr holttestéhez (a kijárathoz közeli lépcsőn) , várjunk körülbelül tíz másodpercet azt követően, hogy meghalljuk a helikopter rotorjának zúgását, majd ha a detonátor segítségével felrobbantottuk a bombát, amely megsemmisíti a helikoptert, vele együtt a benne ülő célpontunkat, már csak néhány lépés választ el minket a küldetés teljesítésétől és a fagyos Japán elhagyásától. A várható besorolás Silent Assassin.


Hitman 2 Silent AssassinHitman 2 Silent Assassin


Basement Killing

Feladatok:

- Találd meg és öld meg Charlie-t az alagsorban.

- Hatástalanítsd a lift felügyeleti rendszerét.

Fagyos kalandunkat követően igazi felüdülés lesz a Kuala Lumpur-ban található Petronas-ikertornyokban tett látogatásunk. A feladatunk az, hogy likvidáljunk egy hacker-t, aki az irodaház alagsorában tevékenykedik egy óriásvállalat megbízásából. A lefelé vezető utat azonban fémdetektorok és rendkívül éber hatóságiak őrzik, így mint mindig, most is csak a tökéletes álruha felöltésével közelíthetjük meg a célpontot. Az alapfelszerelésen kívül mindössze a kloroformra lesz szükségünk, a többi kelléket fel tudjuk venni a pályán. A recepciónál megtudhatjuk, hogy az alagsorba tilos a belépés, így egy csavarosabb megoldást kell találnunk, hogy eljuthassunk célpontunkhoz. Menjünk be a jobbra található ajtón (ahol a térképen a számunkra előkészített csomag jelét láthatjuk), de vigyázzunk, hogy senki se szúrjon ki minket. Odabent egy őr sétálgat folyamatosan az egyik szobából a másikba. Amikor éppen a hatósági szobában van, menjünk be az öltözőbe, és az egyik szekrényből vegyük magunkhoz a füstbombát és a hangtompítós pisztolyt. Váltsunk át lopakodásra, rejtőzzünk el az ajtó mögött, valamint készítsük elő a kloroformot, és amikor az őr bejön abba a szobába, ahol mi vagyunk, várjunk, amíg megáll, majd nyomjunk bele egy teljes üvegnyi altatót (ehhez tartsuk lenyomva a Bal egérgombot). Húzzuk át a másik szobába, öltsük magunkra az egyenruháját, és az előtérre kilépve menjünk be a szemközti helyiségbe, azon belül is a tisztítót vegyük célba. Amikor egyedül vagyunk a szobában, dobjuk bele a füstbombát az egyik tárolóba. Nemsokára bekapcsol a tűzriadó, a menekülő civilek között pedig könnyen eljuthatunk a tűzoltószobába. Itt vegyük magunkra a tűzoltóruhát, majd ragadjunk meg egy baltát, és rohanjunk le a tűzlépcsőn az alagsorba, ahogy azt a többi tűzoltó is tette. A szobában, amelyből lejuthatunk a célponthoz, eredetileg két őr áll, ám a tűzriadó miatt ők felmentek a földszintre, így a hangtompítós pisztoly segítségével nyugodtan kilőhetjük a lift megfigyelőrendszerét üzemeltető számítógépet. Ezután a lépcsőkön menjünk le, majd törjük fel a zárat, és máris megérkeztünk célpontunkhoz. A chipseket elkerülve lopakodjunk a számítógépet használó célpont mögé, majd a zongorahúrral fojtsuk meg. Ezt követően egy átvezető animációt tekinthetünk meg, melyben közöljük Diana-val, hogy az általunk megölt személynek van egy ikertestvére is, akit szintén likvidálnunk kell. A baltát megragadva menjünk vissza abba a szobába, ahol kiiktattuk a megfigyelőrendszert. A mostanra már visszaért őrök felfigyelnek ránk, ám ha gyorsan beszállunk a liftbe, még megkapjuk a legjobb értékelést a küldetés végén. A várható besorolás Silent Assassin.

The Graveyard Shift

Feladatok:

- Helyezd el a kémegységet.

- Találj egy kijáratot.

Mielőtt végeznénk az általunk megölt hacker ikertestvérével, egy kémegységet kell elhelyeznünk a központi számítógépen, melynek segítségével megbízónk feltörheti a rendszert, és információkat szerezhet az adatbázisból. Várakozzunk a liftben egészen addig, amíg a bal oldali őrszobából kijön egy őr, majd ezt követően halkan kövessük. Az őr az emelet legdélebbi részénél fog megállni, amint ezt megtette, zongorahúrunk segítségével fojtsuk meg, a hullát pedig rejtsük el a jobb oldali őrszobától délre elhelyezkedő teremben. A ruháját felvéve menjünk a konyhába, és egyetlen, a hangtompítós pisztolyból leadott lövéssel hatástalanítsuk az ottani kamerát. Ekkor a rendszergazda elindul a konyhába, hogy helyrehozza a kamerát, a szerverterem belépőkártyáját azonban az asztalán felejti. Rögtön induljunk is el a felkiáltójellel kiemelt szobába, ám ha megérkeztünk, nézzük meg a térképet, a rendszergazda segédje ugyanis néhányszor benéz a szobába, és ha meglát minket, riasztja az őrséget. Ha tiszta a terep, tulajdonítsuk el a kártyát, majd menjünk a szerverterembe, és helyezzük el a kémegységet. Ezután a rendszergazda szobájának közelében található üvegablakok egyikét kitörve tudunk kijutni a két tornyot öszekötő hídra, a zajra azonban figyelmesek lesznek az őrök, így elsőként el kell rejtőznünk, majd ha mindenki visszatért az eredeti helyére, kimehetetünk a hídra, és immár feltűnésmentesen továbbálhatunk a felvonó segítségével. A várható besorolás Silent Assassin.

The Jacuzzi Job

Feladatok:

- Öld meg Charlie Sidjan-t.

- Lopd el a pénzt.

- Lopd el a szobrot.

Az apartmani részhez megérkezve láthatjuk, amint a korábban megölt hacker ikertestvére a pezsgőfürdőben tartózkodik három nő társaságában. Amellett, hogy meg kell őt ölnünk, feladatul kapjuk az irodai széfben tárolt pénz és a tizenhatodik századból való, rendkívül értékes szobor ellopását. Induljunk el jobb oldali irányban, folyamatosan a párkányon, guggolva haladva kell megközelítenünk az irodát, ahol célpontunk titkárnője tartózkodik. Itt másszunk be a teraszra, majd amikor a nő kinyitja a széfet, és vizsgálni kezdi a pénzt, lopakodva menjünk ki a folyosóra. Amint az erre mászkáló őr elhagyta a folyosót, menjünk a másik itt járőröző biztonsági emberhez, és egyetlen fejlövéssel végezzük ki. Ha az életben maradt őr ismét visszamegy az előtérbe, vigyük a hullát a generátorterembe, és öltözzünk át. Az alsó felkiáltójeles résznél szerezhetünk éjjellátó szemüveget, ez a későbbiekben még jól jöhet. Menjünk be célpontunk hálószobájába, majd a pezsgőfürdőt eltakaró hal mögé lopakodva várjuk meg, amíg a három nő kimegy a fürdőszobába (amint az utolsó elment mellettünk, induljunk is el), ezt követően pedig zongorahúrunk segítségével fojtsuk meg az egyedül maradt ikertestvért. Ha végeztünk vele, minél előbb hagyjuk el a szobát, és vegyük az irányt a generátorterembe. Itt a biztosíték megsemmisítésével lekapcsolhatjuk a szint teljes áramellátását, így észrevétlenül el tudjuk lopni a pénz és a szobrot is, ám sietnünk kell, mert nemsokára egy szakember érkezik a lifttel, aki helyrehozza a rendszerben fellépett hibát, ezáltal minden újra áram alá kerül. A férfi azonban nyitva hagyja a liftet, mellyel mi el is hagyhatjuk a tett helyszínét. Ha valamelyik nő utánunk jön miután megtalálták célpontunk holttestét, gyorsan kapcsoljuk le az áramot, és mivel semmit sem látnak, egyhelyben maradnak. A várható besorolás Silent Assassin.



Hitman 2 Silent AssassinHitman 2 Silent AssassinHitman 2 Silent Assassin



###

Murder At The Bazaar

Feladatok:

- Öld meg Ahmed Zahir helytartót.

- Szerezd meg a rakétafejek elhelyezkedésének térképét a helytartótól.

- Öld meg Mohammad Amin ezredest.

- Szerezd meg a kulcsot az ezredestől.

Malajziai látogatásunkat követően ismét visszatérünk a kolostorba, ám nem maradhatunk sokáig, mert következik az újabb küldetés: ezúttal egy közép-ázsiai ki országba, Nurisztánba kell utaznunk, hogy megszerezzünk néhány rakétafejet. Előtte azonban még sok a teendőnk, elsőként meg kell szereznünk a tömegpusztító fegyverek pontos elhelyezkedését ábrázoló térképet egy helytartótól, valamint likvidálnunk kell egy ezredest, aki kapcsolatban áll az említett célponttal. Alapfelszerelésünk mellé ismét csak kedvenc hangtompítós Silverballer-einkre lesz szükségünk. Megérkezve fussunk a helytartó főhadiszállásául szolgáló épület mögé, majd a zárat feltörve jussunk be a házba. Itt vegyük elő pisztolyainkat, majd lopakodva, hátrafele mozgásban induljunk el a lépcsőn felfelé, és amint meglátjuk a célpontot, lőjük fejbe. Ezt követően vegyük el tőle a rakétafejek koordinátáit ábrázoló térképet, de a célpont ruháját ne öltsük magunkra. Várjuk meg, amíg a házba betérő két katona elhagyja az épületet, majd ha elég messzire kerültek tőlünk, a hátsó kijáraton keresztül távozzunk, és induljunk el a bazárba. Láthatjuk, hogy második célpontunkat folyamatosan egy személyi testőr kíséri, akivel az ezredes boltról boltra jár, hogy megtárgyaljon néhány dolgot a kereskedőkkel. Amikor végigjárta az összes üzletet, rövid időre visszatér egy üres bazárhelyiségbe. Itt a hátsó ládák mögött elrejtőzve várjunk egészen addig, amíg célpontunk meg nem áll, majd ezt követően fojtsuk meg zongorahúrunk segítségével. A személyi testőr nem fog minket észrevenni, ugyanis más irányba néz. Tulajdonítsuk el a kijáratok nyitásához szükséges kulcsot, majd öltözzünk át az ezredes ruhájába. Miután kimegyünk, a testőr elindul balra, ahelyett, hogy követnénk, vegyük az irányt jobbra, innen már csak néhány lépésnyi távolságra van a kijárat. A várható besorolás Silent Assassin.

Motorcade Interception

Feladatok:

- Találd meg a kapcsolatot - Szerezd meg a fegyvert.

- Öld meg a helyi vezetőt.

- Ne bántalmazd az ENSZ katonákat.

Következő célpontunk egy sheik, aki az ENSZ-szel folytat béketárgyalásokat. Éppen egy konvoj kíséri a limuzinját, az útvonalba pedig egy kis falu is beletartozik, amit célpontunk emberei tartanak felügyelet alatt annak érdekében, hogy vezetőjüknek ne essen baja. A feladatunk az, hogy egy járműelhárító mesterlövészpuska segítségével likvidáljuk célpontunkat, az ENSZ nagykövetében és a katonákban azonban nem tehetünk kárt. Kezdésként menjünk a számunkra előkészített csomag jelével feltűntetett kereskedőhöz, aki átadja nekünk a sheik meggyilkolásához használandó MI95 mesterlövészpuskát. A térképre nézve láthatjuk, hogy két alkalmas mesterlövészállás közül választhatunk: az egyik a mecset teteje, itt azért kockázatos, mert az emberek ide gyűlnek össze imádkozni, az első lövést követően tehát biztos a riadó, ellenben nagyon közel van a menekülési ponthoz, a másik lehetséges hely, ahonnan kilőhetjük célpontunkat pedig egy háztető, itt könnyebben észrevesznek minket az emberek, valamint a gépágyúkkal és rendkívül hatékony gépkarabélyokkal rendelkező ENSZ katonák is könnyedén leszedhetnek minket, másrészt kevesebbet kell bujkálni ahhoz, hogy a kereskedőtől eljussunk ide. Én mindenesetre az utóbbi megoldást ismertetem a végigjátszás során. Ha felvettük a fegyvert, várjunk, amíg megszólal az imára hívó müezin: ilyenkor viszonylag kiürülnek az utcák, ám néhány civil és katona még mindig akadályozhat minket a megfelelő lőállás elérésében. Figyelemfelkeltés nélkül végezzünk egy egyedül járőröző katonával, majd a ruháját felvéve menjünk a lőálláshoz (a katonáknak nem leszünk gyanúsak). Ha sikeresen eljutottunk a mecsethez, a lépcső segítségével menjünk fel, és az építmény jobb oldalán, a lépcsőn helyezkedjünk el úgy, hogy a katonák elől rejtve maradjunk, de tökéletes rálátás nyíljon a település kapuja előtti területre. Amint a kíséret megérkezett a városhatárhoz, lőjünk bele az elöl haladó ENSZ dzsipbe. Választhatunk, hogy most rögtön lelőjük-e a sheiket, vagy megvárjuk, amíg a katonák eloszlanak a limuzin körül. Miután végeztünk célpontunkkal, dobjuk el a fegyverünket, ugorjunk le, és hagyjuk el a falu területét a térképen is feltűntetett kijáraton keresztül. A várható besorolás Silent Assassin.

Tunnel Rat

Feladatok:

- Juss be a bázisra.

- Öld meg Yussef Hussein-t.

- Szállítsd a rakományt a felszínre.

A vallási vezető meggyilkolását követően a rakétafejek pontos koordinátáit ábrázoló térképpel a birtokunkban megérkezünk a titkos bázisra, melyet a felszínen és a föld alatt is egyaránt számos katona véd, a fegyverek biztonságáért pedig egy hadtestparancsnok felel. Erre a helyszínre is civil öltözéket viselve érkezünk, így elsőként álruhát kell szereznünk, melyben feltűnésmentesen mozoghatunk a bázis területén. Ha magunkkal hoztuk az előző pályáról a mesterlövészpuskát, most egyszerű dolgunk lesz, ugyanis amint a szikla elé ér egy őr, azonnal fejbe is lőhetjük, ha azonban nem tartottuk meg a puskát, kénytelenek vagyunk egy csendesebb módszert alkalmazni. A hozzánk legközelebbi lejárónál álló fegyveres hamarosan elindul őrjáratozni, így feltűnésmentesen kinyithatjuk az ajtót, és lemehetünk a lépcsőn. A térképen láthatunk egy kör alakú termet, célpontunk itt tartózkodik. A bejárathoz eljutva várjuk meg, amíg mindkét őr elsétál, majd ha tiszta a terep, menjünk be, és ha az előző pályákról nálunk maradt a hangtompítós Silverballer, egyszerűen lőjük fejbe a túlsó szobában álló hadtestparancsnokot. Ha nem rendelkezünk hangtompítós fegyverrel, kénytelenek leszünk azt a megoldást használni, hogy elfutunk az ajtó előtt, majd amikor a célpont ezt meglátva kijön a szobából, a zongorahúrral megfojtjuk. A kör alakú szobában egy ládán van három kloroformos üveg, ezek mindegyikét vegyük magunkhoz. Amikor a folyosón ismét megüresedik az ajtó előtti környék, hagyjuk el a termet észrevétlenül, majd ugorjunk bele a csatornába, és balra elindulva lopakodjunk el egészen a térkép bal felső sarkánál található helyiségbe (ahonnan tovább lehet haladni a felkiáltójellel kiemelt szobába), és itt a lépcső segítségével ismét jöjjünk ki a szilárd talajra. Innen feltűnésmentesen bejuthatunk a szobába, ahol a rakétafejeket tartalmazó páncélláda van, majd ezt követően feljuthatunk a felszínen létesített kis építménybe (a lift aktiválásakor megszólal a riadó, ha elrejtőzünk a láda mögött, az őrök nem fognak kiszúrni minket). Itt Diana közli velünk, hogy a helikopter addig nem tud leszállni, míg teljesen meg nem tisztult a körzet, így a kint álló két őrt muszáj semlegesítenünk. Várjuk meg, amíg az egyikük elindul őrjáratozni a bázis másodlagos bejárata körül, majd lopakodjunk az ajtónál maradt katona mögé, és altassuk el kloroformmal, a testet pedig húzzuk olyan helyre, ahol a másik fegyveres nem látja meg. Ugyanezt csináljuk meg a másikkal is, amint visszaért, kerüljük meg a bejáratot, és altassuk el. Ha minden teendőnkkel készen vagyunk, láthatjuk, amint egy indiaiak által vezetett helikopter érkezik meg, majd elszállítják a rakétafejeket. A várható besorolás Silent Assassin.


Hitman 2 Silent AssassinHitman 2 Silent AssassinHitman 2 Silent Assassin


Temple City Ambush

Feladatok:

- Találkozz Smith ügynökkel.

- Az ügynöknek életben kell maradnia.

- Öld meg a két bérgyilkost és fényképezd le a holttesteiket.

- Vidd vissza a fotókat az ügynöknek.

Feladatunk sikeres teljesítését követően ismét visszatérünk Szicíliába, ám az Ügynökség egy újabb megbízó feladatát közvetíti nekünk. A feladatunk ezúttal az, hogy a közelébe férkőzzünk egy indiai szektának, és minél több információt tudjunk meg róluk. Először is találkoznunk kell az Ügynökség egyik beépített emberével, aki megmutatja nekünk a szervezet központjához vezető utat. Felszerelésként ismét a hangtompítóval ellátott Silverballer pisztolyokra lesz szükségünk. Megérkezve menjünk a számunkra előkészített csomag jelével feltűntetett boltba, és beszéljünk egy beépített emberrel. Tőle megtudhatjuk, hogy Smith ügynök egy ismert bolthálózat egyik üzletében tartózkodik, mellesleg a férfitól kapunk egy SP12 sörétes puská