Előre leszögezném, hogy nem egy EA vagy Ubisoft csinálta a játékot, hanem egy kifejezetten kicsi társaság, aki egy TCM mod-dal tört be a köztudatba. Ez a D.I.P.R.I.P., amit a hl2-höz csináltak. Azonban a Zombie Driver már nagyobb kihívás volt, ugyanis ezt már pénzért tudjuk csak beszerezni (nem valami drága, nem kell félni). A történet nem valami nagy durranás, jobban mondva igen, feldurran az atomerőmű (ki gondolta volna, hogy innen jönnek a zombik...) és nincs más választásunk, kocsival kell zombikat gyilkolnunk. Ebbe persze belejön egy kis Survivor megmentés, meg x zombi megölése egy területen. A játék nem akar több lenni, mint ami: Egy agyament, beteg játék, ahol zombit kell írtani tonnaszámra. De őszintén, egy zombis játéknál kell ennél több? Ha ez nem lenne elég, fokozatosan oldunk fel kocsikat, amit upgrade-elhetünk, ha bizonyos missziókat megcsinálunk. Ugyanez van a fegyverekkel is. A játék PhysX-et is használ, ami biztosítja a nagyszerű töréseket, élethű kicsúszásokat, és én már "repültem" is egyet a kocsival Résen kell lennünk, érdemes felfejleszteni a kocsi ütőerejét, hogy minél több zombin tudj átjutni egyszerre, mert ha izomagyú zombik körbenvesznek, hamar lőttek a pajzsnak.
Elsőre a Zombie Driver nagyon jól szerepelt, beváltotta ígéreteit, egy 89%-ot megérne, ha most kéne értékelnem.