Az alap történetünk a következő: egy király egy napon meghalt, és felélesztette vele a holtakat. Mindenhol csak a pusztulás volt. Egy nap egy tolvaj besurran a királyság kincsestárába, és talál egy fénylő három oldalú lebegő tárgyat. Majd egyből akkor támadás jön a várra, és egy varázsló elkezd futni a távcsövétől. Odamegy ő is a lebegő tárgyhoz. Majd egy lovagnak is ki kell jutnia a várból, már kezd beomolni. Ő is csatlakozik a tárgy köréhez. Mindhárman megfogják, és egy óriási fényt lehet látni, és a három lélek és test egybefonódik, mindegyikük "ugyanazon" testbe zárul be. És eme három hőst kell váltogatva eljuttatni a célunkhoz, azonban okosan kell dönteni, hogy melyiket választjuk.



A játék előrehaladtával gyönyörűen kidolgozott helyekre juthatunk el, szó szerint, mint a mesékben, talán még annál is szebb, azonban ha már mesénél tartunk, akkor elmondom, hogy van egy mesélő is, aki töltésenként mindig elmagyarázza nekünk az előkészületeket. A játék hevében pedig megszólalnak a hangok is, amikre nagyon odafigyeltek,és ettől hangulatosabb lett a játékmenet. Minden páján vannak különlegesebb helyek, ahol nem nagy fejtöréssel megszerezhetünk dolgokat. Szóval akkor logika is van benne? Igen, de úgy kell számítani a logikára, hogy hogyan jussunk fel. Az ilyen helyeken experience italok találhatók, és nagyon kevés alkalommal rábukkanhatunk ládákra is, amikben különleges dolgok találhatóak, mint a kopoltyú, ami egyik karakterünkre adva igen hasznos, mivel ő úszás közben nem fulladhat meg. De vannak olyan ládák is, amiket szó szerint az orrunk elé raknak, hogy nyissuk ki, mert ez majd fontos lesz.



A mágus tud elővarázsolni dobozokat, léceket és lebegő platformokat, amikkel tovább tudunk jutni, és tud levitációs mágia segítségével elemeket megmozgatni. Az elővarázsolható dolgokat lehet növellni szintel, így mindig több lehet belőlük kint egyszerre: 1-esen 1-et, 2-esen 2-őt és 3-mason 4-et tudunk elővarázsolni úgy, hogy mind ottmaradjon. A tolvaj egy íjmester, ebből adódóan ő tud lőni, szerezhető neki tüzes nyíl is, amivel sokszor fáklyát lehet gyújtani messzíről, rendelkezésére áll egy kötél, amivel a fa dolgokba belelövi a kötél végén található tüskét, és ezzel lengeni tud, és egy képesség, amivel gyorsabban lövi az íjakat. A sima nyíl fejlesztése szintenként egyen megnöveszti az egyszerre kilőtt nyíl számát, a tüzes nyilat nem fejlesztettem, és a gyorsasággal pedig orozatosan tudunk gyorsabban lőni nyilakat. A lovag kardjával és páncéljával üti szét az ellenfelet, ezt a fegyverzetet lehet erősíteni, amivel még erősebb ütéseket tudunk bevinni, tud felemelni dolgokat, amit el tud hajítan, szintenként messzebb, és egy kalapács, ami kétkezes, és erősíteni lehet.



Mindent összevetve, a játék egy igazi kihívás, főleg az utolsó pálya, és nagyon rövid is (nekem egy 7 órás játék volt.), azonban gyönyörű, és hangulatos zenék kerültek belé, és így meg lehet gondolni, hogy még végigvisszük-e. Mindent öszevetve: 92%