Molyneux nagyjából úgy kezdte a játékfejlesztést, hogy kisgyerekként széttúrt egy hangyabolyt, aztán órákig bámulta, hogyan rakják össze a bolyt a hangyák. Saját bevallása szerint ehhez az élményhez nyúlt vissza, amikor első nagy sikerét, az 1989-es Populoust fejlesztette. A játék real-time stratégia volt (3 évvel a Dune 2 előtt vagyunk), amivel két gépet összekötve egymás ellen is lehetett játszani, és magán viselte a Molyneux-játékok legfőbb védjegyét: a kis pondró egységeket nem lehetett közvetlenül irányítani, a játékos csak a környezetüket alakítva hathatott rájuk. A játék rögtön a szakma csúcsára röpítette Molyneux-t, folytatása és ilyen-olyan mutációi szintén sikert arattak. Alant megtekinthető az amigás verzió első néhány perce.
A Populous-cuccok után is volt néhány nagy dobása - Magic Carpet, Theme Park, Dungeon Keeper -, aztán az EA felvásárolta cégét, a Bullfrogot, és Molyneux hamarosan lelépett. Megalapította a Lionheadet, ott készült már el a Black & White, majd a Movies, a Fable és a B&W második része. Közben megkapta neve elé a "sir" titulust, ami rajta kívül csak Richard Garriottnak, az Ultima-széria atyjának adatott meg. Most éppen a Fables 2-n dolgozik, és a háttérben készül a Dimitri is, a mester eddigi legtitokzatosabb projektje. Zárásul pedig még egy videó: Molyneux valamikor 1994 környékén egy brit tévéműsorban beszél a készülő Magic Carpetről.
Egyébként minden stratégiai játék atyja a "Stonkers" nevű Spectrumos játék volt. Fél óráig töltötte a magnó...
Mostanában is előkapom néha a 2-ik részt,nagyon jó a hangulata.A lemezen volt a tervezett 3-ik rész bemutatója ami a felszinen,vagy ott is játszódott volna.
Kipróbáltam az első részt is,de a grafika valahogy nem fogott meg.
Dungeon Keeper 3-at a népnek!
Ugyan nem ide kéne írnom(de azért ide írom),de már 3 hete nem kaptam meg az új PCGurut(előfizetésem van)!Ha tudnátok valamit segíteni,akkor lécci írjatok!
Üdv Gábor
ui.:elnézést kérek az offolásért,de ,már szeretném azt a naptárat!
Ajj 1994 inkább nem mondom meg hány éves voltam akkor ,de olyan jó látni ,hogy akkor mik voltak a nagy durranások amitől leeset az ember álla és most mi a favorit.
bkrisz a Fable-t nem a nevével akarták eladni a B&W2-vel szemben ezért is lett sikeres.