Szóval az van, hogy úgy tűnik megint sikerült rálépni pár ember tyúkszemére. Tisztázzunk valamit tehát a post elején egyszer és mindenkorra. Soha nem zavart, ha egy játék bugos lett, ha e-mellé társul egy megfelelő support és jönnek hozzá a javítások szép sorban. Kiváltképp nem zavar az olyan hiba, ami inkább vicces, mint kiábrándító..
..DE! A Fallout 3 követte az elődöket és bizony van benne olyan bug, amitől nem lehet tovább vinni. Gondolok itt pl a beakadó NPC-kre (hiába vártam, hogy a srác kinyitja majd a kaput a Vault 87 előtt, mert elakadt egy sziklában és ott toporgott egy helyben.) és a nem létező tárgyakra.. (javítsd meg a robotokat BigTown-ban, ha nincsenek még ott..)
Szóval jutott a bugok rosszabbik fajtájából bőven nekünk. Erre mi jön? Na, mi?? Jön hozzá 3 olyan DLC, ami még az alap hibákon is túltesz..
A Operation Anchorage még istenes, csak vigyázni kell ne a játék végén akarjuk felvenni a küldetést, mert akkor bizony az nem lesz elérhető, mert hát a feltámadás nem épp része a történetnek..
..az ezt követő DLC-k viszont tipikusan az Epic Fail kategóriát súrolták. Egyik sem indult el, még nem jöttek ki a javítások.. ..és itt jövünk mi a képbe kicsiny hazánkkal. Azt rég tudjuk hogy az MS nem vesz észre bennünket, most már azt is hogy a kiadók sem. Mi ugye kaptunk egy lokalizált verziót is, ami szép is, jó is... lehetett volna. Ha nem úgy járunk mint szegény lengyelek, mert ez a verzió nem az a verzió. Nálunk nincs patch, mert erre nem megy fel. Ettől aztán megnézhetjük a DLC-k hogy futnak.. megmondom: sehogy. Vagy egyből hiba, vagy csak pár óra után. Ez utóbbi a kiábrándítóbb..
Hogy lehet ezt a gányolást elkövetni..?? Ebben a játékban több a hiba mint quest!! "Nem fejezzük be a pályát"?? Ez mi?? Szinte nincs A.I?? Azért álljon már meg a menet, ez még bétának is rossz! Őszintén örülök, hogy járművek nincsenek, mert már csak az kéne, hogy ne fusson egyáltalán szerintem..(emlékszünk még a Fallout 2 kocsijára ugye..??)
Vannak kimondottan vicces bugok is, itt van pl a személyes kedvencem:
Szép munka! Csak röhögni lehet az ilyenen, csak nem tudom kínomban-e.
Tűnődött már rajtam kívül azon valaki, hogy a Vault 87 miért nem érhető el a felszín felől, ha (majdnem) kész ott is a pálya..
Ezek után felmerült bennem a kérdés.. mi van belülről kifelé, mert hát ugye csak van valahol egy kijárat, amin kívülről nem lehet bejutni a történet szerint.. Erre már én csináltam videót..tessék, a válasz..
Fallout 3 bugzások
Miután a múltkori postomban megemlítettem, hogy a Fallout 3 nem éppen úgy sikerült, ahogy azt megálmodták, kaptam egy pár ismerőstől fejmosást, hogy hogy mertem a tökélyt leszólni..
Na nálam erre jött rá a többi "kisebb" bug (én is robotokat választottam big town-ál...képzelhetitek mennyit kerestem őket XD), erre van rá konzolparancs...konzol...őőő...a konzol nem tudom miért de 2 gépen is el volt csúszva 1280*1024-es felbontáson, így vakon írtam bele.
(Ja és akinél előjön a quadcore bug és kikapcsolja a vertical sync-et, így nem állítva fps korlátot az egy aranyos benny hill show-t kap, mielőtt 4*100%-on meghal az egész cpu...mert programozni tudni kell XD.)
(Jah, kifelejtettem, hogy utóbbinál még a keze is megnő az embernek a lábfejéig majd szép lassan jetibe megy át, vga memory leakje meg a cpu túlterheltsége ekkor futja nagy versenyét.)
(Amúgy a játék jó volt ezektől eltekintve XD ).
Na azért éppen úgy, mint az OBLIVION-ban, itt is őrülten festői a táj. Ezt az egyet akkor is védeni fogom! Amikor kilépsz a Vault 101-ből (A Vault annyival jobban hangzik, mint a menedék ) olyan táj tárul eléd...
A másik meg, hogy mit várunk egy Post-Nuclear Roleplayin game-től? Ahol azért atom robban, ott nem lesz túl színes a táj (Azért Oázist kivéve xD)
Aztán most hogy megtudtam hogy mennyire bugos jobb is hogy nem vettem meg
ja és a környezet is unalmas minden szürke és unalmas nincs semmi változatosság benne
Már nem emlékszem minél volt az, de ha jól emlékszem, a leléphetnél volt valami érdekes elfordítás. Az Into the pitt fordítása remélem azért legalább ennyire igényes lesz...
Egyébként nekem is lenne kedvem fordítani, mivel nincs dolgom a nyáron, és legalább készülnék a középfokra, csak hajlamos vagyok addig változtatni a mondaton, amíg jól nem hangzik Magyarul is, ami miatt viszont sokszor nem az van Magyarul, ami angolul, csak végső soron ugyanaz. Azt meg kevésbé csípik szerintem az emberek...
De ha te belekezdesz egy DLC fordításába, akkor sok sikert. És önkéntesnek jelentkezek a tesztelésre
@-Bull-: Tévedsz, nem rosszak csak hibásan jöttek ki a DLC-k, de az már megoldódott... csak ne magyar verziód legyen alapban. Ami meg a lokalizációt illeti, az egyiket lehet megcsinálom én, egy már kész van, egyet pedig csinálnak már, szóval lesz szerintem előbb-utóbb mindhez.
A Magyar lokalizációt még Kb 5 hónappal ezelőtt megoldottam, Magyarok a textúrák stb... Ne feszegessük a dolgokat.
A beragadós bug nekem akkor jött elő, amikor kísérni kellett az apját (Nah, ott elismerem kiscsoportot nem tudta volna elvégezni az AI) egyszerűen használtam a barátom testvére által Oblivionban szabadalmaztatott módszert. Kitoltam őt a tereptárgy elől...
A robot szerelős bug előjött nálam is...
De lévén, hogy nekem vajnyi kevés kedvem volt a lokalizált verzióra várni, ezért igazából angol verzióm van, felmennek rá a patchek. Viszont itt jön a kérdés. hogy akkor mi a @*!-ért kellett a normál Magyar verziót úgy csinálni, hogy ne fussanak a patchek?
Szerintem az ÉTEK igazából... nem zavaró
A DLC-k pedig gond nélkül futnak xD Mondjuk a 3. DLC-ig ügye nem végigvitt játékkal kellett mennem...
Igazából szerintem a játék nincs elcseszve. Nem is mondhatom ezt, mert még ha a 3. DLC törölte is a mentéseimet (pontosabban a játékot arra felkészítő patch) a mostani karakteremmel együtt túl vagyok 48 órányi játékon. Szóval ennyi hibával is úgy tűnik megfogott. A lokalizáció meg szerintem sem tökéletes, és néha élvezetesebb angolúl játszani. De itt sem végeztek batár rossz munkát. Időszűkében is voltak valószínűleg.
A Post, még ha picit rossz kedvel is lett írva, jó lett
Egyrészt: mondtam, ez a játék akkor Fallout, mikor a Diablo 3 FPS, másrészt motívumokat vettek át az alapjátékból, semmi mást. Mondom ezt úgy, hogy mostanra, hogy senki sem mondhatja hogy nem is játszottam vele.. Nagyon hangulatos és és jó játék, de az alapoktól szakadjunk el, mert semmi köze hozzá..
Honnan tudom hogy nem játszottak az alappal?
A legnagyobb bug a sztori: Honnan jött elő az Enclave? Kiúsztak a tenger fenekéről?? Azért merész egy atombomba után...
A játékban nincs benne több alaplénye sem az elősző részeknek: nincs gekkó, nincs patkány.. ja tudom 200 éve kihaltak..hát persze..
..nem lehetett nagyot hibázni??!! Több a bug a játékban, mind a küldetés, de tényleg nem. Javítás nincs ami ezt kiszedné..Tényleg nincs szembetűnő hiba már, csak elsőre még a stáblista sem ment le, mert belefagyott.. Mostanra "csak" a fenti lista van meg... DE abból bármelyik megvan hidd el, csak maximum nem vetted észre.
Közben eszembe jutott a szar pályatervezés is, sokszor idegesítő, hogy láthatatlan falak korlátozzák a mozgásteret, sokszor egyhelyre csak mertóalagúton keresztül lehet jutni, mert a romok akadályozzák az utunkat. Főleg így van ez a délkeleti részén a térképnek. Egy RPG-ben ez hatalmas hiány, Oblivionban nincs ilyen ha kedvem van átmegyek hegyen-vizen. Főleg akkor jó ha az akrobatika skill 100-on van akkor lehet a vízfelszínen ugrálni.
Nos, a DLC-kről meg annyit, hogy a Broken Steel kiegészíti annyira talán ezt a játékot, amilyennek egy RPG végét elképzelem, ugyanis azzal nincs vége. CSAK NE LENNE az is BUGOS!!
Még egy bug eszembejutott: sokszor eltűnt Fawkes a semmibe, ami nem jött jól, mert általában a Sugorpiókat vele lövettem le, én nem pazaroltam rájuk lőszert. Utána meg a semmiből előkerült.
Nos a DLC: Nekem az Operation A.-hoz volt szerencsém és a cuccokon kívül nem ér semmit, fél óra alatt kijátszottam, ami csak leegyszerűsített FPS vagy TPS-sé degradálta a játékmenetet.
A legidegesítőbb a vége a játéknak, ha fősztori szál utolsó küldetését megcsinálja az ember nem lehet a játékot folytatni, mint az RPG-kben. Oblivionban is a legjobb dolog pont ez, hogy lehet bóklászni ha kivégeztük a fő küldetéséket itt meg a stáblista ami nálam szintén exe hibával leállt.
Szóval kár a játékért remélem az új The Elder Scrolls rész nem lesz ilyen mert akkor kihagyom.
Az első két rész bugaji.. nos igen.
Én írtam a postban az elején: A Fallout 3 követte az elődöket és bizony van benne olyan bug, amitől nem lehet tovább vinni.
Ha kicsit többet foglalkoztak volna vele, akkor jobb is lehetett volna, dehát biztos fognak még kiadni hozzá legalább 1 tonna foltot...amik lehet, hogy újabb bugokhoz vezetnek majd .
Mindenestre jó vidit' csináltál, jó, hogy megmutattad miről beszéltél .