Miután Miguel megkért, hogy töröljem a képeket, megpróbáltam valami érdemi változást összehozni ebben az irányban, ám mivel sem a helyzetet nem akartam rontani, sem a blog nem akart a szerverrel az istenért sem dűlőre jutni, ezért elég sok próbálkozás után a posztok törése marad logikus útnak. Mivel egy hozzászólásban elkövettem egy hatalmas hibát, ezúton is elnézést kérek, hogy ott és akkor poszt törléséről beszéltem, mert Miguel tényleg csak a képeket írta.

Na most, visszatérve az említett két cikkhez, amit valahogy amúgy is össze akartam vonni, megpróbálom összeszedni, az összes eddig elhangzott infót, amit még nem cáfoltak meg. Pontosabban szót ejtek itt majd néhány koncepció váltásról a történetet illetően. Kezdjük is ezzel, mert itt látok egyelőre azóta erős eltéréseket, mióta a legutóbb olvastátok a törölt bejegyzéseket.

Az eredeti sztori úgy indult volna, hogy A Hoover-gátat megyünk épp felrobbantani, háború dúl és hát mi ránk marad ez a nem túl etikus, de annál embert próbálóbb cél. Már majdnem rendben is lennénk és éppen igyekszünk távozni, mikor velünk szemben egy állig felfegyverzett eddig ismeretlen katonai csoport sarokba szorít minket és szitává lövik akit érnek. Akinek sikerül meglépni, azzal a csoporttal egy barlang felé vesszük az irányt menekülés gyanánt, de itt csapdába esve annak rendje és módja szerint társaink cián kapszula után nyúlnak, elkerülve a hadi foglyokra váró megpróbáltatásokat. Mi még hezitálunk épp a halálra várva, mikor megtörténik az első atomtámadás, ami egyenesen a fejünkre szakítja az egész barlangot. Ezzel sötét lesz, majd isten tudja hány nap vagy év múlva valaki kiássa a "hullánk", mint később meglátjuk egy guberáló robot, aki lévén hogy még élünk orvost hív. Itt jött volna a karakter generálás, amit az előzött volna meg hogy belenézünk a közeli folyó víztükrébe (értsétek: akkor tisztázódott volna ki az arc, mikor kész a kari).
Elvileg az lett volna a meglepi, hogy mutánsok lettünk, nem is kicsit. Nem szuper mutánsok, vagy ghoulok, csak torzak.

Na de mint azt olvastátok, ez a sztori semmivé lett.
Obo írt róla itt, hogy nem megyünk mi gátat robbantani, semmi cián és egyebek. Egyszerűen postások vagyunk, akit jól kifosztanak és otthagynak meghalni. Nyilván forr bennünk a bosszú vágy, ami indításnak nem is rossz... (Bennem is, mert ez sztori minden csak nem Oscar jelölt...) na de mindegy.

Szóval a mutáns cuccból még mindig lehet valami, de nem sok reményt fűzök hozzá. Egyébként a képek sem úgy néztek ki, szóval... Személyes vélemény on: így kell egy jó forgatókönyvet fosra cserélni, gratulálok, remélem a grafikusok is ilyen mértékben szívódnak fel és akkor ez a rész csúnyább lesz, mint az első kettő. Személyes vélemény off.

Mivel a második törölt post anyaga megvan lementve nekem, most akkor térjünk rá azokra az ominózus cikkekre végre.

Az Acél testvériség szerepel a játékban (Csúnya lett volna kihagyni őket, lássuk be), de nem ők lesznek a lényeges pontok, hanem az NCR és Cézár Légiója. (Ez utóbbira valaki a Van Buren óta rá van kattanva, igazán kíváncsi lettem miért.)

A tulajdonságaink után különböző becenevek ragadnak ránk, nem szeretném most (sem) lefordítani melyik mit takar ha nem bánja senki:
10-es karmánál megkapjuk a "Cult Leader"-t.
1-es kitartásnál a "Basically Dead" ragad ránk
A erő szintünk után pedig a következők járnak: 10 - Hercules' Bigger Cousin 9 - Doomsday Pecs 8 - Circus Strongman 7 - Beach Bully 6 - Barrel Chested 5 - Average Joe 4 - Lightweight 3 - Doughy Baby 2 - Beached Jellyfish 1 - Wet Noodle

Lesz egy Vault 21-es kabátunk, amit az a doki ad, aki kiásás után bennünket kezel Tőle kapjuk első fegyverünk és a PipBoy 3000-esünket. Lásd lejjebb is, az első cikkben is volt róla szó. Személyes véleményem, hogy ha ez az a ruha, ami a képeken van, akkor az előző post mutáns témája ugrott, mert aki abban van az nem mutáns. szerkesztve: Valahogy sejtettem ez már mikor írtam

A fegyverek modolhatóak lesznek és állítólag minden mod pozitív hatású és egymást nem zavarják.Már előre rettegek az űreb-brutál-gigaplazma szemét vető látványától is... ennek később ellentmond a cikk azzal hogy azt állítja hogy pl a néhány fegyvermod növeli az újratöltés idejét. szerkesztve: Egy mai hír szerint, nem minden fegyver lesz modolható. Mondom én: gyorsan változnak a dolgok, képlékeny a cucc.

Minden fegyvernek lesz spéci támadási módja, de hogy igazságosak legyenek az ellenféllel szemben (Fair Play ugyebár) ha ezt használod, akkor lehet némi kellemetlen hátulütője is a dolognak.

A fegyvereknek megfelelő lesz a ballisztikus tulajdonsága (Ezt úgy látszik nagyon kedvelik mert mint lejjebb is majd olvassátok eddig nagyon hangsúlyozták), szóval a pisztoly alig sebez még egy sörétes kitolja az agyad a fejedből...

Van utalás arra, hogy a hírneved befolyásolja majd a végjátékot.

A karma rendszer erősen át lesz alakítva, azok fognak követni, akikkel egyet is értesz.

A játékban szerepelnek szupermutáns(ok?), akik a Stealth Boy hatásától skizofrének lettek. OMG!

Beállíthatod a karaktered korát. Ezen akkor fogok röhögni, ha mégis mutáns fejünk lesz. Vajon hogy néz ki egy 20 éves mutáns és egy 60? Mi lehet a különbség?


Eddig volt körülbelül a második cikk, azokkal a bizonyos képekkel. Az elsőre nem emlékszem pontosan már, de nagyjából ha jól sejtem a következő dolgokat emeltem ki a cikkekből:

Lesz egy hardcore mód is, amelyben vizet kell inni, ha nem akarunk szomjan pusztulni és minden egyes tárgynak van külön súlya, még a lőszereknek is. Nem gyógyulsz meg azonnal a kötszertől vagy gyógyszertől. Az alap játékmechanizmus a Fallout 3-al megegyezik.

A történet az NCR (Úkk, Új Kaliforniai Köztársaság), New Vegas és környéke, valamint a Cézár légiója nevű klánokra összpontosít.

Most nem egy menedékből jövünk éppen de lehet PIP-Boyunk, mert a doki aki visszatalicskázza belénk a kifolyni készülő beleinket, ad majd egyet elvileg.

Lesz M4-es fegyverünk vagyis valami ami úgy néz ki és valami hátra köthető hátizsákos cucc. Na ez most vagy lángszóró ( ) vagy gépágyú.

A Hoover-gát szerepel a játékban, noha most már nem tudom milyen vonatkozásban... kezdenek kétségeim lenni.

Lesznek gekkók is, bár ez a leggecybb dög, aki Falloutban szerepelt eddig, de már várom őket akkor is. Jól jön majd az a lángszóró...

Most lesznek intelligens mutik is, sőt Nightkinek is.

Vegasról eddig egyetlen koncepció rajz van kész, vagyis annyi szivárgott ki

Több képen is mutogatták az óriás dinó modellt és Helion One napkollektorait, amit remélem be fogunk vetni. Elképesztően állat lenne azzal szétzúzni a Hoover gátat némi víz miatt, de ezzel a halálba küldeni Vegast, ami elvileg innen nyeri az áramot. Érdekes morális döntés lehetne belőle...

Szerepel egy Fremont és egy Primm nevű hely is. Az 51-es körzetről is szó esett már párszor, de nem tudni nem lesz-e törölve vagy készülnek-e valamire vele. Én nem hagynám ki.

Az hogy mennyire vagy képzett valamiben, segíthet a társakon is. Pl ha tűzszerész vagy, akkor betaníthatsz valakit a társaid közül, hogy szedje fel az aknákat helyetted. Na most lehet hogy ott hagy, vagy rálép az elsőre...

A játék továbbra is FPS stílusú lesz, de műfaját tekintve marad az akció RPG, a Gamebyro motort használva. (aka Fallout 3). Személyes vélemény on: Ha megint elkúrják az európai kiadást és esküszöm hogy... nagyon ki fogok akadni. NEM lopunk jobban, mint más! NEM akarok olyan DRM-et, amivel az eredeti cuccom sem megy! Különösen örülnék, ha nem sz.pnám le magam, mire a saját játékom meg bírom törni, hogy azért végig tudjam szenvedni magam a 35646645 akárhány bugon. Személyes vélemény off.

Bejárhatjuk a környező Mohave-sivatagot is Vegas körül és gondolom itt lesznek spéci cuccok, meg itt lehet jól szomjan halni.

Minden játékos láthatja az összes párbeszéd-opciót ha azt választod ami "nem megfelelő" nem történik semmi sem. Ezt remélem mihamarabb kiverik a fejükből, mert ez ultra 0 színvonal.

Állítólag ha jól tudsz üzletelni bárkire rá lehet sózni a cuccokat, de ez még nem lenne elég, lesz olyan kereskedő, aki azzal nyithatna minden reggel: "csődbe mentem", mert egyszerűen ki lehet belőle dumálni a legdrágább cuccot is. Érdekes lenne egy olyan feladat, hogy segítsünk ki vagy épp tegyünk tönkre egy ilyen balekot.

Szerepelt itt még a társak irányítása és a fegyverek hatóereje is. Már fent kifejtettem, hogy ez utóbbi a kedvence lett a fejlesztőknek. Már előre várok egy olyat, vajon ha valaki telibe kap egy sortűz, sikerül-e feltekerni a beleit egy kaktuszra..


Egyelőre akkor ennyi elég is lesz, immáron képek nélkül Remélem kommenteltek szép szorgosan, nem mint múltkor, aztán nem lesz tele utólag az összes mail fiókom panaszos levélkékkel! (Azért jól esett köszi srácok (?) )

Forrás: NMA, Pc Gamer magazin, OXM magazin, PSM3 magazin. Ezen újságok cikkei keringtek a neten vitatható forrásból, ezért jogosan ezek az írások és cikkek már nem szerepelnek remélhetőleg sehol elérhető helyen.

Ja és még valami! Ez a cikket, tilos másolni, tovább adni, visszaélni vele. Kizárólag az én fordításom, csináljon szépen mindenki magának ha akar hasonlót, de már elnézést, de nem szeretném esetleg a fórumban szóban forgó konkurens oldal fő hírei között valamelyik részét meglátni. Na nem mintha olyan nagyon színvonalas lenne, nem szálltam el magamtól, de a képek nyilvános körbevágása és forrás nélküli közlése után kétségeim támadtak...