Nem is baj, hiszen ezen képnél jobb is
(néhány ember megkövezne) ha a mostani képből többet nem láttok.

Gears of War 2 Védd a konvojt, mint a trailerben...
Mike Caps első előadásán, mint már mondtam, ott voltam. A lágy humorral megkent GOW 2 prezentációból kiderült még néhány aranyos dolog amit, nem biztos, hogy észreveszünk a trailerben is látott assault nevű mappen;
- Először is megfigyelhető a pálya tervezés átalakulása az elődhöz képest, példaképp a harctér vagy a kilátás (jelenesetben) vagy 15-ször nagyobb lett, igaz ezt már a GDC-n elhangzott Unreal 3 engine jelenlegi fejlesztéseiből is kiszűrhettük. Továbbá mapkontraszt vagyis a színhasználat kicsit realisztikusabb, (ezalatt a fényeket is értem) továbbá kidolgozottabb.
Játékmenet téren is van némi előrelépés;
- Fegyverpárbaj a szép kis ocsmány barátainkkal akár haza terepen is, különböző szorítási, kivégzési, védelmi kombók is hozzálettek adva a játékhoz, a feeling megint csak ott van, igaz azért ha egy igazi mozivásznon nézed aranyos dolby sorround hangrendszerrel akkor kicsit tényleg érezni a hatását. A fizika láthatóan jobb lett, több minden roncsolható és igen... Aminek nagyon örültem, hogy tényleg egy hadseregnyi hogyishívják lény katonát láttam feltörni egy nagyobb "kráter"-ből ami az 1-hez hasonlóan de sokkal látványosabban keletkezett. Prezizáró-szavaimmal élve arra szeretnék célozni, hogy az Epic szintén nagyot fog alkotni a folytatással. Aminek mi csak örülni tudunk. Volt szó Pc-s verzióról is, habár azt nem hallottam, hogy + vagy - dolog-e. Jah igen és itt jegyezném meg, hogy a tolmácsok valami képzetlen emberkék lehettek mert nagyon nem vágták azt amire szakosodtak, habár gondolom nem játék téren szerzett tapasztalataik miatt kapták a szerepet. A pocsék szó lehetne a legideálisabb ezen a téren, idézek egyet:
Paralelizálás - Paralising vagy hogy volt kiírva


Crytek
A cég kezdéstől egészen a jövőig Cevat Yerli ( a nagyon nagy VIP ember) tartott előadást, amelyben sok minden felmerült;
- A Far Cry fejlesztése, célkitűzés, nehézségek, technológiák ismertetése egy techdemoval. (Cryengine 1)
- 2004-től 2005-ig: Jött a Crysis, még nem publikus szinten; eleinte kisebb renderer jelenetekkel tarkították koncepció gyanánt
a játékképet ezáltal segítve a készítőket a munkában, stb...
- 2005-2006 A Crysis még névtelenül egy techdemóban, szintén videóval technológiaibemutatásokkal, ***optimalizálás*** és még sok egyéb nyalánkság a játékot illetően.
- 2006-2007 A Crysis éve, amikor is megjelenik a játék, véleményben megosztva a közönséget, itt a demótól kifolyóan felmerültek az újítások a gépigényről egy-két szó.
- 2007-2012 "Vissza a jövőbe" Fordul a kocka, a marketingszabványnak megfelelőlen kiemeli Cevat, hogy újféle technológiai újításokkal elérhetővé válik akár majd a későbbiekben HD minőségben (19xx-es felbontás alatt) futhasson a játék 60 Képkocka\seccel a next-gen konzolokon, itt még annyit megemlített, hogy a konzolokról alkotott képük az évek során teljesen átalakult és mostmár nem csak tőkét hanem technológiát is látnak a dologban. A végére pedig szó esett a DX11-ről is amitt kb 2012-re saccoltak a Crysis készítői, igaz ez a Microsofton múlik - Igaz én ezeken csak kacagni tudtam, mert még igazából a Crysis se nevezhető DirectX10-nek, hisz DirectX9es kártyákon is futtatható a játék egy kis cfg fájlváltoztatással. (DirectX-et szemezgető cikkemben olvasható ezen ügy elemzése

Ez volt a Crytek előadása GDF cikkem holnap folytatódik!!