18 millió Black Ops DLC kelt el

Hihetetlenül jól teljesít a Black Ops DLC felhozatala, derült ki egy hivatalos Activison felmérésből. Eric Hirshberg (képünkön) vezérigazgató egy Los Angeles-i konferencián elmondta, hogy egy átlagos Call of Duty: Black Ops játékos 76 dollárt költött eddig a játékra, ami pont 18%-kal rúg túl az ajánlott fogyasztói áron. Ezen felül a 30 millió aktív Black Ops játékos közül 18 millió vásárolt már valamilyen DLC-t, annak ellenére is, hogy a pakkok túlárazottak és nem érik meg az árukat.

Ha mindez nem lenne elég vérfagyasztó, akkor íme még egy adat, ami minden multis gamert földhöz vág: 2,3 milliárd óra játék ment le eddig a Black Ops szervereken -- Eric szerint ez több idő, mint amennyit a Facebookon töltenek az emberek. Teszem hozzá, a játék még nincs kint egy teljes éve.

A közelgő Modern Warfare 3-ra persze fel kell készülni, az Activison pedig szeretne minden eddigi rekordot megdönteni. A fenti számok impresszív volta pillanatra sem kérdés, az viszont igen, hogy a kiherélt Infinity Ward és az EA fenyegetése mennyire lassítja majd le a cég teljesítményét. Novemberben kiderül...

(Ide kapcsolódó hír, mely szerint Bobby Kotick egy tegnapi befektetői értekezleten azt is bejelentette, hogy az Activision 2010 júniusa és 2011 júniusa között csak a digitális értékesítésből 1,7 milliárd dollárra tett szert, szemben a 2008-2009-es hasonló időszak 1,2 milliárd dollárjával. -- ]{redenc)