Történt ugyanis, hogy az idei BlizzCon-on bejelentettek egy raklapnyi modifikációt, amit a StarCraft 2 modkészítőjével készítettek és mit ad ég, az SC 2 alapjaira helyezett DotA is közéjük tartozik. A Blizzard meg fel is van háborodva a Valve lépésén, mivel eredetileg az ő játékukhoz készült modifikációról van szó, s ezért a márkanév véleményük szerint őket illeti meg. Ennek apropóján a fejlesztőcég vezető tervezője, Rob Pardo meg is jegyezte egy interjú keretein belül, hogy a Valve ezzel a lépésével nem a helyes utat választotta, s egyáltalán nem tartja jogosnak a DotA-márkanév felhasználását -- még ha az ingyenesen is volt hozzáférhető a Warcraft 3 közösségén belül. Meglepődöttségét kifejezte abban is, hogy pont a Valve az, amelyik egy profi modkészítő közösséggel rendelkezik, és érthetetlen számára, hogy miért nem lehetett úgymond betyárbecsületből elkerülni ezt az egész helyzetet.

Természetesen egyből feltették a tervezőnek a kérdést, hogy ha pont a Valve tiltakozna a DotA, mint márkanév Blizzard általi használata ellen, akkor ehhez mit szólnának, amire csak azt felelte, hogy a rivális még nem birtokolja jogilag márkanevét, de ezt szépen elhallgatják a közönség előtt.

Hogy mi lesz ennek a csatározásnak a vége, azt Isten se tudja, de abban biztosak lehetünk, hogy ez a történet még korántsem ért véget...