Brian Jarrard, a Bungie közösségi igazgatója a CVG-nek elmondta, hogy új játékaikkal már a következő konzolgenerációt is szem előtt tartják.

"Nem tudom, hogy más csapatok hogy vannak az új generációval, de szerintem mindenképpen kihívás úgy új sorozatot tervezni, hogy nem tudjuk, mikor üt be a váltás. A Reachet követő projektünk úgy lett kitalálva és előtervezve, hogy potenciálisan több hardvergeneráción is megjelenhessen, lévén úgy gondoljuk, egy évtizedre elég potenciál van történetünkben és játékélményünkben."

Bár korábban a Bungie úgy nyilatkozott, hogy a Halo: Reach a végső határokig tolja az Xbox 360 képességeit, Brian szerint nem elképzelhetetlen, hogy a jövőben még impresszívebb programok jöjjenek ki a gépre.

"Csak vess egy pillantást a Halo 3-ra és a Reachre! A hardver egy cseppet sem változott, a grafika azonban ég és föld. A csapatunk ugyanis új utakat fedezett fel a dolgok jobbá tételére. Lehetséges, hogy most már elértük a dolgok határát, de ez nem jelenti azt, hogy fejlettebb és jobb játékélmény nem ütheti meg ezt a generációt is."

A Bungie legutolsó Halója a Reach lesz idén ősszel, amit nem olyan régen Obo részletesen bemutatott nektek itt a PGO-n. Az új Bungie IP az Activisonnel való együttműködés gyümölcse lesz, valamikor a jövőben.

(A képek a Halo: Reachből származnak.)