A stúdió jelenleg egy átalakulási fázison megy át, s Cevattól megtudtuk: amint végeznek a folyó szerződéseikkel, nem készítenek több dobozos terméket, és átállnak az ingyenesen játszható, a közösségi szolgáltatásuk, a GFACE által támogatott programokra, melyek közül a távol-keleten és Oroszországban már tesztelés alatt álló Warface lesz az első.

„Amikor elkezdtünk konzolokra fejleszteni, rögtön világossá vált, hogy a jövő az online és ingyenesen játszható programoké. Jelenleg átalakulunk, a dobozos termékekről a teljesen ingyenes programokra váltunk. Ezt azt jelenti, hogy a jövőben megjelenő összes játékuk, technológiának és szolgáltatásunk az ingyenesen játszható modell köré fog épülni, a lehető legjobb minőségre törekedve.

A Warface-ből is látszik, hogy a minőségre, mégpedig a konzolos minőségre törekszünk. Ez 10-30 milliós költségvetést von maga után, így ebből a szempontból nincs változás, a vételár viszont nulla dollár. Úgy gondolom, hogy a játékok egy új fajtája ez, ami képes megváltoztatni a piacot és képes a lehető leginkább felhasználóbarát üzleti modellt nyújtani. A dobozos játékok DLC-i és prémiumszolgáltatásai szinte kizsebelik a játékosokat. ”

Az interjúból az már nem derült ki, hogy a fejlesztési költségeket hogyan akarják visszahozni, ám könnyen kitalálható, hogy a reklámok és persze a jó öreg mikrotranzakció jelentik a megoldást.