A Crysis 3-at lehet szeretni vagy nem szeretni, de egy biztos: burtálisan jól néz ki a játék, már ha van olyan PC-nk, amin megmoccan a legmagasabb beállításokon. Ugyanakkor a sajtó sokat támadta a shootert zavaros története és átgondolatlan játéktervezése miatt, s noha Cevat Yerli szerint minden újságíró tévedett, azt eddig nem fejtette ki, hogy mennyire fontos cége számára a látvány. Eddig. Mint kiderült, fontosabb, mint bármi más!

"Az emberek sokszor mondják, hogy a grafika nem számít, de játssz a Crysisszal egy sort, és utána mondd nekem, hogy nem! Mindig a grafika fogja megszabni a játékélményt. Mindegy, hogy árnyékokról vagy fényekről van szó, a látvány segít elmerülni, átadja a hangulatot, az érzésvilágot, és a beleélés a legfontosabb dolog, amit tehetünk, hogy segítsük a világban való merengést. Minél jobb a grafika, annál jobb a fizika, a hangzás, jobbak a segédeszközök, melyekkel jobb játékot lehet tervezni. Látványossá és sítlusossá tenni egy programot 60%-ot ér." -- fogalmazta meg kissé csapongó véleményét a híres tervező az Xbox 360 Magazine-nak.

Hát... nehéz ehhez bármit is hozzáfűzni, bár azt megjegyezzük, hogy a PC Guru hasábjain is egy rakás fantasztikus indie-gyöngyszemet tesztelünk, melyek alig állnak pár pixelből, mégis tovább lekötik az embert, mint a technokrata, de hosszú távon unalmas Crysis 3. Aztán persze lehet, hogy tévedünk, elvégre nem vagyunk dollármilliókból gazdálkodó fejlesztők...