• Volt idő, amikor egy zombis túlélőjátékon dolgozott a Rockstar North
  • Erről a stúdió egykori alkalmazottja, Obbe Vermeij számolt be nemrég
  • A program a GTA: Vice City alapjaira épült, és egy skót szigeten játszódott volna
  • A csapat végül hamar elvetette a koncepciót

A Rockstar Games már sok évvel ezelőtt fejest ugrott az élőholtak világába, hiszen a Red Dead Redemption Undead Nightmare nevezetű kiegészítőjében zombik hada lepte el az eleve nem túl békés Vadnyugatot, okozva ezzel némi fejtörést John Marstonnak. Néhány nappal ezelőtt azonban kiderült, hogy egyáltalán nem ez volt az első alkalom, amikor a legendás stúdió csoszogó rémalakokat akart csempészni a játékába, a Rockstar North egykori alkalmazottja, Obbe Vermeij ugyanis arról számolt be egy időközben törölt bejegyzésben, hogy a cég már 2002-ben is agyalt az ötleten.

9x6kzxry8yutnctxjgkeqz.jpg

(A kép természetesen az Undead Nightmare-ből származik)

A volt fejlesztő (akit aztán hamar csendre intett a cég) arról érkezetett, hogy a GTA: Vice City kódját felhasználva akartak létrehozni egy olyan zombis túlélőjátékot, amely egy rémisztő skót szigeten játszódik, amit állandó jelleggel ostromolnak az agyevő szörnyetegek. A körülbelül egy hónapig keringő koncepció alapján nagy hangsúlyt fektettek volna a járművekre, mivel folyamatos mozgásra volt szükség az életben maradáshoz – na meg persze üzemanyagra, hiszen annál értékesebb dolog nincs apokalipszis idején, ezt már sokszor megtanulhattuk. A művészek által feldobott elgondolás azonban soha nem szökkent szárba, mivel a döntéshozok szerint túl "lehangoló" lett volna a végeredmény, így inkább áttértek a soron következő Grand Theft Autóra. És milyen jól tették, hiszen megkaptuk a sorozat egyik legjobb epizódját a San Andreas képében.