Ennek természetesen oka van: a Left 4 Dead már megjelent és kasszát robbantott, a Valve "belső fejlesztéseiből" pedig csak egy publikusról tudunk, a Haf-life 2 sorozat harmadik felvonásáról -- fú, de szépen hangzik igy leírva... --, amelyről meg annyit sem sejtünk, mint Dragon kolléga a whiskey és a whisky közötti különbségről. A stúdió, megkockáztatom, zsenijei mostanában mindenbe beleszóltak, ráadásul a szokásos "a kalózok tehetnek arról, hogy techdemót fejlesztünk játék helyett" (Crytek), "bocsássatok meg, ezentúl minden másképpen lesz" (EA), illetve a "PC-s játékoknak leáldozott, de komolyan" (konzolgyártók) unalomig ismert frázisai helyett elgondolkodtató dolgokat mondtak, azonban, mint azt már említettem, a saját projektjeikről nem beszéltek, egészen mostanáig.

Most azonban bement a maci a málnásba, beleugrott a majom a vízbe, illetve rászokott Drakula a zöldségekre, ugyanis egy külföldi kollégánk belasszózta, magához ráncigálta, és bedrogoztatta a stúdió egyik emberét, hogy már pedig beszéljen neki valamiről, ami érdekes. Robin Walker, a Valve egyik oszlopos -- és ez nem a testfelépítésére való utalás -- tagja sok-sok hallucinálás, valamint két Disney-rajzfilm végigbőgése után végül hajlandó volt mesélni a Team Fortress folytatásának jövőbeli terveiről, amelyekből, hála a szent szelepnek és a gőznek, valamint a fánkoknak, amelyekkel Gabe Newellt tömik, van bőven. Annyi biztos, hogy ellentétben a Counter-Strike és a Day of Defeat Source-szal, szeretnék még jó ideig extrákkal tömködni a vásárlókat -- arról azonban nem beszélt, hogy ezeket pusztán a két szép szemünkért kapjuk majd meg, vagy, mint a konzolosok az eddigi frissítéseket, jelképes összegért vehetjük majd magunkhoz. Ami biztos, a Scout kasztkibővítése már alakul, mint púpos gyerek a prés alatt, e mellé pedig 100%, hogy AZ ÖSSZES, EDDIG MÉG EXTRÁVAL EL NEM LÁTOTT KASZT IS MEGKAPJA A MAGA KIS BŐVÍTÉSÉT. Robin nem tartja kizártnak egy vagy több új kaszt behozását, sőt, alapvetőnek tekinti, hogy tovább dolgoznak a játékegyensúly érdekében. Hoppá!