A Wicther első két része meglehetősen lineáris játékélményt nyújtott, ezzel szemben a harmadik, Wild Huntnak keresztelt epizód már hatalmas bejárható világgal operál. Jogosan merül fel hát a kérdés, hogy mennyiben más a CD Projekt RED alkotása, mint a Skyrim, ami szintén szabadságot és kidolgozott, izgalmas univerzumot nyújt. A Rock, Paper, Shotgun rá is kérdezett a dologra, Michał Platkow-Gilewsk marketingfőnök pedig elmagyarázta, hogy a legfőbb különbség a két játék történetvezetésében található.

"Nehéz nem felemlegetni a Skyrimet, de úgy gondolom, hogy a mi játékunk megközelítése teljesen más. Amit ők [a Bethesda] csináltak, az egy nyílt világú szerepjáték. Amit mi készítünk, az egy sztoirközpontú RPG, nyitott környezetben. Számunkra a játék legfontosabb része mindig a történet. Ez alatt nemcsak a forgatókönyvet értem, hanem a választásokat, a morális döntéshelyzeteket, a következményeket, a szürke zónákat és a nem játékos karakterek viszonyrendszerét is. Mután találkozál velük, emlékszel rájuk, tudot mit és miért csinálnak. Nagy kihívás, de az összes trükkös részt megtaláltuk, és keményen dolgozunk, hogy ebben a szabadsággal teli világban összetett történetet mesélhessünk el." -- magyarázta Michał.

Hozzáfűzte továbbá, hogy a történet kiteljesedése 36 teljesen eltérő befejezést hozhat magával, csak a sztorin végigrohanva pedig 50 órás kalandot kapunk. A The Witcher 3: Wild Hunt jövőre jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re, és minden bizonnyal az új Xboxra. 

A játékról négy oldalas, részletes bemutatót és szintén négy oldalnyi, exkluzív interjút olvashattok a március 14-én megjelenő, 2013/03-as PC Guruban!