Agyelszívás Activision módraA szóban forgó két EA-munkás a Visceral Games (korábban: EA Redwood Shores) két kisfőnöke, Michael Condrey (COO) és Glen Schofield (általános igazgató, képünkön). Utóbbi a nagyobb név, sőt... Schofield a „felelős” azért, hogy a korábbi kis EA-stúdió az ipar fontos szereplőjévé vált: producerként ő vitte sikerre a Dead Space-t, majd ő hajtotta végre az átnevezést, átszervezést, és alakította ki a Visceral Games struktúráját. Jelenleg több cím fejlesztését irányította, ezek közül kettő ismert, a Wii-s Dead Space: Extraction, illetve a Dante's Inferno.

A GameSpotnak az EA egyik tisztviselője megerősítette kollégáik eltávozását, de hozzátette, hogy a Dead Space-t egy tehetséges csapat készítette, és ennek magja tovább folytatja az elkezdett munkákat, egyelőre Nick Earl, a vállalat rangidős alelnöke felügyeletével.

Az Activision képviselője jóval kajánabb vigyorral az arcán nyugtázta a fegyvertényt, kijelentve, hogy a két friss szerzeményt nevezték ki az új stúdió élére, amelyhez tovább toborozzák az embereket, és amelynek első játéka egy létező Activision-franchise-ba tartozó cím lesz, minden továbbiról később számolnak be.