Az úriembertől megszokott gyermekmesét kapjuk aki játszott már az Alice-szal, az tudja, hogy körülbelül mire számíthat: a végletekig kicsavart, szürreális világ, és a zseniális művészi stílus már most borítékolható. Zseniális narrációval ellátott akció-kalandjáték készül, amely elrabolja a
American McGee legújabb sorozata!
Nem, nem írtam félre, drága olvasóim végre hivatalosan is bejelentésre került American McGee legújabb számítógépes játéka, a Grimm. Az információ nem új azonban végre tényeket közölhetünk veletek, és ennek bizony szívből örülünk.
Az úriembertől megszokott gyermekmesét kapjuk aki játszott már az Alice-szal, az tudja, hogy körülbelül mire számíthat: a végletekig kicsavart, szürreális világ, és a zseniális művészi stílus már most borítékolható. Zseniális narrációval ellátott akció-kalandjáték készül, amely elrabolja a
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
American McGee's Grimm megjelenés:
2008. július 31.
American McGee's Grimm gépigény:
még nem ismert

És ez is jónak tűnik. (Mondjuk az Alice-al nem játszottam.)
Meg persze az id Software-nél eltöltött időt se felejtsük, ő is nagy mértékben felelős volt a régi játékaik minőségéért. Aztán Sandyman után ő is elment és most itt tart az engine gyártó cég...
Ez a Grimm engem is érdekel, csak a Bad Day LA és a Scrapland után erős kétségeim vannak a játék minőségét illetően. Ezzel a 24 epizóddal pedig szerintem kapásból halálra van ítélve, de majd meglátjuk.
"Oszt még megkérdezném, hogy kinek mi oka van elájulni ettől a "meg nem értett" zsenitől?"
Alice, Scarpland, Bad Day L.A. -> ezt ha jól számolom három, és nem egy tucat!
Sajnos az Oz projektjét lelőtték, reméljük a Grimm nem jut hasonló sorsra!
Ennyiszer a "zseni" jelzőt egy Jordan Mechner-el, Tim Shafer-el vagy Peter Molineux-val foglalkozó cikkben nem láttam összesen; komolyan, csak az bosszant, ha valakit totál érdemtelenül emelnek a magasba - minek? Kérdezem én. A másság nem elég, ha valaki nem tud kiemelkedő játékot alkotni.
(Azt még megjegyezném, hogy az Alice is csak szürreális világától volt megkapó, ezen kivül csak egy éppenhogy játszható játéknak minősült borzasztó irányítása és rosszul kidolgozott játékmenete miatt.)
Örülök a Grimmnek, csak van két problémám:
1. Epizódikus marhaság... Grr..
2. Miért megint mese? Jó lenne már mást is látni tőle, a kreativitása megvan hozzá.
De azért jó, hogy újra dolgozik valamin, remélem, ezúttal sikeresebb lesz. A minőségre biztosan nem lesz panasz.
ezek a koncepciórajzok nagyon "komolyak"