Míg az első expanziót a közösség egy emberként fogadta el, addig a számtalan újítást bevezető Storm of Zehir már alaposabban megosztotta a játékosokat, no nem annyira, hogy ne vegyék a kalandmodult, mint a cukrot, így már "aranylemezre" is került a két és fél oldalnak biztosan jó üzletnek számító (kiadó, fejlesztő, plusz egy fél, vagyis a játékosok) "másfeledik" csomag, a Mysteries of Westgate. Bár említettem a két expanziót, le kell szögezni, hogy a Westgate nem a szó szoros értelmében vett küldetéslemez: kizárólag digitálisan kerül terjesztésre, és az Obsidiantól függetlenül készült: az NWN1-hez már bizonyított modulgyártóbrigád munkája ez. A kaland nyolcadik szintről indul, akinek tehát nincsenek az alapprogramban, vagy a két expanzióban felhizlalt karakterei, azok is belevághatnak majd -- arra azonban érdemes figyelni, hogy egyrészt a valódi folytatás telepítését megköveteli a szoftver, másrészt pedig a már megjelent kalandmodulok extra tárgyai mind és mind használhatóak itt is. A több, mint két tucat mellékküldetés megoldásával 15 órát ölhetünk bele a küldetéslemezbe, négy újfajta szörnyet vághatunk le az újszerű csatornákban, miközben minden taktikai érzékünkre szükség lesz, ha a történet végére pontot akarunk tenni.