• Bármelyik Ubisoft stúdió használhatja a The Division grafikus motorját
  • A játék fejlesztő szerint akár az Assassin’s Creed is
  • A multiplayer módhoz ideális lehetne

A Ubisoft a The Division alá egy új grafikusmotort épített, egy olyat, ami a lehető legjobb kiszolgálja a játék igényeit, vagyis a nyílt tereket, a nap/éj ciklust, az időjárás effekteket és a multiplayer módot, a Snowdrop Engine azonban nem feltétlenül a The Division sajátossága.

A The Division fejlesztését végző Ubisoft Massive szellemi tulajdonokért felelős igazgatója, Martin Hultberg azt mondta, hogy akár a Ubisoft sikersorozata, az Assassin’s Creed is használatba veheti a grafikusmotort, ugyanis arra törekednek, hogy a lehető legtöbb technológiát megosszák egymás között, így a Snowdrop Engine-hez nem csak a Clancy csapat, hanem a kiadó összes stúdiója is hozzáfér.

Hultberg konkrétan a várószoba (lobby) nélküli multiplayert említette, ami szerinte jól passzolna az Assassin’s Creedhez, ez pedig azért érdekes, mert a Ubisoft nemrég azt nyilatkozta, hogy a sorozat további részeire szolgáltatásként szeretnének tekinteni, ennek pedig nyilván az a legkézenfekvőbb módja, hogy multiplayer móddal egészíti ki az élményt, mondjuk a kooperatív mód mellett visszahozva a kompetitív viaskodást.

Az Assassin’s Creed sorozat jelenleg szüneten van, legközelebb csak 2017-ben jöhet vissza, és lehetséges, hogy többet nem évente jönnek az új részek. Egyes pletykák szerint a következő helyszín és időszak, az ősi Egyiptom lesz, Witcher 3 komolyságú játékmenettel megfejelve.