Peter Moore-t nemrégiben előléptették, és bár nem kapta meg John Riccitiello igazgatói székét, az EA Sportson túl immár a vállalat összes projektjét ellenőrzi. Így aztán tudja jól, hogy hol tart a cég a digitális átállásban, szóval ha valaki, hát az ő véleménye mindenképpen releváns.

Az EA szerint közel van a digitális jövő
Peter Moore egyre kényelmesebb bőrfoteleket kap

"Nincs már messze az idő, talán két vagy három év, és azt mondhatjuk, hogy »lám, több digitálisan terjesztett termékünk van, mint dobozos«. A jelen üzleti év első felében 41 mobilos és egyéb, ingyenesen játszható programunk van, a második félévben pedig még többről fogjuk lerántani a leplet."
-- nyilatkozta Moore a Reutersnek.

Hozzátette, hogy az EA ennek ellenére sem hagy fel a dobozos játékokkal, amíg lehet, kitartanak -- ennek oka minden bizonnyal a digitális terjesztés esetében indokolt árcsökkentés minél további elhalasztása, hisz egy teljesen virtuális terméket már most is nehezen nyelünk le 60 dollárért. A kiadó egyébként 1,3 milliárd dollár bevételre tett szert az online vásárlásokon az elmúlt évben, és 55%-os emelkedést regisztrált az első negyedévhez képest. 2013 márciuséig előreláthatólag még 400 millió dollár folyik be ezen az úton, ami egyre közelebb esik a fizikális matériákkal keresett 2,6 milliárdhoz.