• A Frontier Developments számára problémás az Oculus Rift legújabb fejlesztői készlete
  • Nem működik jól az Elite Dangerous
  • Ezért átnyergeltek SteamVR-ra
  • Természetesen nem ejtették az Oculust, várnak a javításokra

A Frontier Developments egyelőre hanyagolja az Elite Dangerous Oculus Rift támogatását, miután a virtuális valóság szemüveg legújabb fejlesztői készlete, a 0.7 nem működik megfelelően a játékkal. Természetesen továbbra is szorosan együtt működnek a gyártóval a problémák megoldásán, és minden esély meg van arra, hogy a későbbi buildek már hibátlanul fognak működni, jelen helyzetben azonban

AZ ELITE DANGEROUS A STEAMVR NAGYOBB TÁMOGATÁSÁRA HELYEZI A HANGSÚLYT.

Ennek magyarázata egyszerű: egyrészt nyilvánvaló alternatíva, hiszen áprilisban már a boltokba kerül a HTC Vive, másrészt pedig ehhez van olyan fejlesztői készlet, ami nem okoz problémát. Más szóval, a Frontier abba az irányba megy, amerre kisebb az ellenállás.

A hír persze úgy kelt szárnyra, hogy a fejlesztők ejtették az Oculus támogatást, de erről szó sincs, ezt a közösségi koordinátor, Zac Antonaci leszögezte. "Szeretnénk minden formájában támogatni a virtuális valóságot, és büszkék vagyunk arra, hogy ebben vezető pozíciót tölthetünk be." -- mondta.