„A mi filozófiánk az volt, hogy inkább legyen kevesebb, jól kidolgozott címünk, mint az, hogy futószalagon nyomassuk mi magunk, illetve más cégek a Tech 5-öt.” – mesélte Todd Hollenshead. „Arra számítunk, hogy a licencnek mindenképpen hatása lesz majd a technológiára.”
	
	
	Az id inkább saját célokra használja fel motorját
Az id Software Tech 5-jével sokféle platformon és játékban szeretne a jövőben megjelenni, ám nem szándékozik ezerfelé felhasználni majd motorját.
	
	„A mi filozófiánk az volt, hogy inkább legyen kevesebb, jól kidolgozott címünk, mint az, hogy futószalagon nyomassuk mi magunk, illetve más cégek a Tech 5-öt.” – mesélte Todd Hollenshead. „Arra számítunk, hogy a licencnek mindenképpen hatása lesz majd a technológiára.”
Támogass minket!
	A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
                
            Rage  megjelenés:
            
            2011. október 07.			
            			
                
				Rage gépigény:
                				CPU: 2000 MHz, 
				RAM: 2048 MB,
				VGA: 256 MB,
				HDD: 25 GB
                                
			
            			
			
			
		
					
				
										


MRKnoxville: Tévedsz. A Doom engine, a Quake 1-2-3 motorok, sőt, a Doom 3 engine is meglehetősen sok követőre talált. Mellesleg az ellopott Doom 3 alphahoz maga Carmack írt egy patch-cset, hogy a rajongók pályákat és saját modokat készíthessenek az ellopott demóhoz. Ez a hozzáállás baromira távol áll az általad leírt mottótól.
"Egyedül a Quake3 engine volt (asszem az volt tech3) amit sokan licenszeltek, de gondolom akkoriban Carmack Ferrarrijai, meg a tech4-hez szorosan kapcsolódó tanulmányai sokba kerültek..."
Ez sem helyes. Carmack már jóval korábban vett Ferrarit, és egyáltalán nem terhelte meg az id anyagi kapacitását.
Savanyú a szőlő és szerettek volna diplomatikusak maradni, ennyi az egész. Nincs ezzel semmi baj, várjuk a játékokat szeretettel!
A hirhez kapcsolódóan szerintem inkább arról van szó, hogy most nem egy "mindenki számára" készitett motorról van szó, amit telenyomnak olyan ficsörökkel és toolokkal, amit egyátalán nem használnak (gondolván, hogy majd valakinek úgyis kelleni fog), hanem arról, hogy van egy játék papiron, amihez ki kell fejleszteni a technológiát. Ennek elsődleges okát abban látom, hogy bődületes kóderidő a kitalált dolgok technológiai megtámogatása, és nyilván nem akarnak a DNF sorsára jutni a feleslegesen elhúzott fejlesztési idővel. Nem célszerű elfelejteni, hogy a Rage egy elég ambiciózus koncepció és az engine momentán nem csak arra épül, hogy négyszer annyi poligont kezeljen háromszor annyi textúrával, mint a jelenlegi csúcs motorok.
Amúgy engem meg marhára nem zavar, ha nem használja minden játék ezt a engine-t, leginkább azért, mert igy kevesebb selejt készül el vele.
Egyedül a Quake3 engine volt (asszem az volt tech3) amit sokan licenszeltek, de gondolom akkoriban Carmack Ferrarrijai, meg a tech4-hez szorosan kapcsolódó tanulmányai sokba kerültek...
A másik meg, hogy Unreal3 enginet ne hasonlitgassunk már össze tech4-el, mert minimum 5 év van a 2 technológia között. Doom 3 már 2002-es E3 betán úgy nézett ki mint a végleges, és Unreal Tournament 2007 munkacímen emlékszem shotokra, amikről mindenki azt mondta, hogy render (most megnézve a az UT3-at kijelenthetjük: azok voltak). Nem mellesleg ez alatt az öt év alatt sem sikerült jobb fényeket varázsolni, mint amit a d3-ban látsz szvsz.
Ha a Tech4 lett volna a befutó az UE3-al szemben, akkor szerintem most nem ezt mondanák.
Vagy az az Id Tech 3? xD